Besvaret Februar 27, 201214 år comment_871001 .. Med en hysteriks hvalp ved min side Hun bliver ikke fodret i køkkenet eller smager af os, men hun kunne bare slet ikke vente på hun kunne få lov til at smage godbiderne. De duftede åbenbart riiigtig lækkert inde i ovnen :banan: Her på den sidste gåtur havde hun ikke tid til at gå, hun ville meget hellere have godbidder og lave alle mulige tricks bare for at smage Alle 3 opskifter har jeg fundet herinde. Tak! :5up: 2 forskellige med tun og 1 med torskerogn. Købmanden havde ingen lever eller hjerter idag, så det skal vi prøve en anden dag. Rapporter
Besvaret Marts 6, 201214 år comment_877180 Iiih! Det lyder bare fantastisk!! :klap: Du må MEGET gerne dele opskrifterne med os andre også Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.