Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kløe??

Featured Replies

Besvaret

Hej alle sammen.

Min hund ligger og slikker og "bidder" rigtig meget på hendes ene forben.. Hun er helt lyserød på benet og der ser meget irriteret ud! Er der nogen der har prøvet det eller ved hvad det kan være?

Man kan ikke se noget på selve benet som skulle irritere hende og hun er heller ikke øm hvis man rører ved det eller når hun går rundt på det, overhovedet...

Min tante har anbefalet at prøve at få hende allergi testet...??

På forhånd tak :D

Besvaret

Det kan være alt fra A til Z - men man tænker jo altid allergi - så foderet eller pollen kan være en årsag - men hunde kan også bide i sig hvis de er stressede - så jeg syntes du skal en tur til dyrlægen -

Tror dit indlæg skulle have ligget under sygdoms forummet!

Besvaret

Det kan også være svamp, parasitter, mider, lopper, lus eller andet i den dur. Så synes du skal få dyrlægen til at se på det i første omgang, og håbe på at det blot er noget der nemt at behandle.

Hvornår startede det ?? Det kan også være hudbetændelse eller staflykokker , ja det kan faktisk være næsten alt.

Jeg tror ikke du straks skal tænke allergi og kaste dig ud i det helt store, prøv blot at besøge dyrlægen og lade dem se på benet, måske er det simpelt at behandle.

Besvaret

Det burde også ligge under sygdom? Det mener jeg i hvert fald jeg gjorde, men ellers beklager jeg...

Det begyndte for en uges tid siden.. Har prøvet at vaske benet med sådan noget shampoo mod kløe og skæl, men har ikke hjulpet..

Hun skal snart op til dyrlægen og vaccineres så tænker at jeg høre omkring det der :-)

Besvaret

Hun har været til dyrlægen i sidste uge og hun sagde at hun ikke kunne se der skulle være noget og vi skulle bare blive ved med at vaske det med noget shampoo mod kløe og skæl.. så må vi se hvad der sker