ft spaniel Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Så har jeg haft min hvalp i 2 døgn. Nu forstår han fløjten på kom sit og dæk. Han er bare så meget på, og vil så gerne. Her til aften har han været på hundetræningspladsen og været tilskuer mens vi fra sidelinien, kunne løbe efter mig bruge fløjte og sitte/dække og få sin godbid, alt mens der var andre hunde, som trænede ved siden af, bla. min kæreste med vores anden hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Timmie 8 uger og skulle gerne vre min markprøvehund inden jagthund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 [ATTACH=CONFIG]87374[/ATTACH]Timmie 8 uger og skulle gerne vre min markprøvehund inden jagthund Så sød, god fornøjelse med træningen, det er altid en fornøjelse med en veltrænet spaniel på jagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 jeg har nogle problemer med Olsen, han bliver lidt døv på et tidspunkt mht. fløjten, når der er mange fasaner foran ham. Der skal mere stabilitet med ham og han prøver mig af. Mandag starter jeg igen træning af ham og lige giver ham ultimativ opmærksomhed. Han er nemlig en jagtmaskine og kan ikke slappe af. Der er ham her bebsen lidt anderledes forhåbelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Dagens træning: se en fugl, smage en fugl, se den blive kastet og få lov til at hente, finde en fugl i det høje græs. Alt imens man tilsætter fløjtelyden. Gik fint, gør det igen i morgen og så slut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts