Hop til indhold

rynke/folde rensning.


Gæst gusmulle
 Share

Recommended Posts

Gæst gusmulle

Jeg er ny her på siden og håber at der er nogle der kan dele ud af tips omkring rensning af folder:confused:

 

Jeg er den heldige ejer af en engelsk bulldog på 4 måneder. Hun har som andre bulldogs nogle folder der skal renses ind imellem, min dyrelæge sælger nogle pads specielt til rensning af folder, da jeg renser dem tit og de her pads er temmelig dyre leder jeg efter billiger alternativer, jeg har tænkt på økologiske baby vådservietter, men synes trods anmærkning om - parfume, parabener osv. at de virker noget sprittet?

 

Hvis nogle har erfaring de vil dele, vil jeg blive meget glad. På forhånd tak:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Køb en flaske atamon - bland halv vand halv atamon og dup ham af i det. Det er svampedræbende og det er svamp der kan give problemer - så her hjælper almindelig vand ikke. Det er billigt i brug - bruger det til mine to yngste beaglers læbefolder - specielt efter at den ældste måtte have fjernet sine i operation for nogle måneder siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gusmulle

Det lyder som et voldsomt indgreb Beaglepack, håber den er ovenpå igen. Og takker for rådet, jeg har også indtil videre brugt vand alene, men synes at hun er begyndt at lugte fra folderne! Så må der rodes efter Atamon i skabet, det var lige sådan et alternativt råd jeg ledte efter.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...