Hop til indhold

Hjælp os med at finde ud af skue!


Recommended Posts

Åhh godt man har en teenage-ranglet hund med manglende muskelmasse på bagpartiet så man kun skal på én gang :mrgreen: samt at der er meldt en golden mere til, og jeg regner med at den ser mere...hmm... ustillings/skue golden-agtig ud :blink:

 

Jeg håber virkelig der er nogen på dagen som kan hjælpe os lidt og guide os og fortælle os hvad alle de forkortelser, bånd farve osv. betyder. Og ikke mindst hvor jeg skal stå hvornår :mrgreen:

 

Og så håber jeg at den anden golden ikke er en tæve i løbetid :genert: Nok er han blevet dygtig til at arbejde på trods af dejlig dame duft, meeeen det er nok lige at stramme den lidt :blink:

 

GODT vi først er på lidt op af dagen og kan nå at lure stemningen, små-træne lidt inden og få fif af MM.

 

Nå ja - så har barney lært at stå lige så fint. Mit problem var at bagbenene skulle lidt længere tilbage. Det har jeg nu klikket ham til - troede jeg! Så nu når vi stiller op så ryger højre bagben da også derhen hvor det skal. Venstre bagben er solidt plantet i jorden - DET FORKERTE STED! :stupid: ja ja - hunden kan jo ikke gøre for at føren et er fjols :blink: Kan vist dårligt nå at klikke det andet bagben tilbage også, men det må jeg lige se til hvordan jeg får kringlet.

 

Og så har barney en sjov fortand - tror I den vil trække noget?? Kan lige prøve at ligge et billede ind

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Suk. Jeg sprang straks hen til hunden for at tage et billede af hans sjove tand, for at opdage at den er knækket og at halvdelen sidder løst, samt at der sidder noget fast "mellem" de nu "to" tænder :shock: Skyndte mig at gøre ham klar og tog straks toget ud til min dyrlæge for at få det undersøgt. Barney var ganske upåvirket, og var ligeglad med at man rørte ved det løse stykke. Men dyrlægen synes den skulle ud, for at forhindre at der kommer skidt op under den, og danne bylder osv. Så mandag skal barney til tandlæge og have fjernet tanden.

Stakkels lille hund - han har altså været nok igennem :ae:

 

Til gengæld sagde dyrlægen at jeg weekenden igennem skulle lade fuldstændig som ingenting da den slet ikke virker til at genere ham. Han spiser helt normalt, og vil gerne lege, holde fast i ting osv. Så jeg måtte heldigvis gerne tage ham med på skue på søndag :-D og skulle love ikke at bekymre mig hele weekenden, og at jeg skulle behandle ham helt som jeg plejer (damm de kender mig godt :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Suk. Jeg sprang straks hen til hunden for at tage et billede af hans sjove tand, for at opdage at den er knækket og at halvdelen sidder løst, samt at der sidder noget fast "mellem" de nu "to" tænder :shock: Skyndte mig at gøre ham klar og tog straks toget ud til min dyrlæge for at få det undersøgt. Barney var ganske upåvirket, og var ligeglad med at man rørte ved det løse stykke. Men dyrlægen synes den skulle ud, for at forhindre at der kommer skidt op under den, og danne bylder osv. Så mandag skal barney til tandlæge og have fjernet tanden.

Stakkels lille hund - han har altså været nok igennem :ae:

 

Til gengæld sagde dyrlægen at jeg weekenden igennem skulle lade fuldstændig som ingenting da den slet ikke virker til at genere ham. Han spiser helt normalt, og vil gerne lege, holde fast i ting osv. Så jeg måtte heldigvis gerne tage ham med på skue på søndag :-D og skulle love ikke at bekymre mig hele weekenden, og at jeg skulle behandle ham helt som jeg plejer (damm de kender mig godt :lol:).

 

Øv da!!

 

Men Yoda havde jo også knækket en tand - Godt nok en hvalpetand, men den var også knækket, så det ikke rørte ham det fjerneste.

Det gør det dog ikke mindre træls at skulle have den fjernet :ae:

 

Men det bliver da muntert, du kommer med en tandløs og muskelfattig hund :klap:

Godt det bare er god træning!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...