Gæst Malou-jan Skrevet November 11, 2012 Rapporter Share Skrevet November 11, 2012 Søger lege venner omkring Viby j området Har en legesyg hund på 1 år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 vi vil gerne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Er han oogså rigtig hvalpe legesyg:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 ja meget. han er godt nok kun 5 måneder. men han plejer at være rigtig god til at følge med de store hunde. han elsker at tumle! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Fedt. Vores er ikke vildt stor. Lidt over 25 kg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 okay så kan de sagtens.. der er ingen problem. kommer i nogengange på vestereng? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 Nej. Men det kan godt arrangeres:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 11, 2012 Rapporter Share Besvaret November 11, 2012 altså vi bor godt nok i den anden ende af byen. hvis jeg skal komme til viby så skal jeg lige ha et lift. kæresten kommer først hjem i december til at køre os:D ellers må jeg se om der går en blå bus ud til viby:P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Vi kan godt komme til nord byen:-) Hvilken race er jeres hvalp:-)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 han er en rundkørsel. golden rettriver, bernersennen, samojedespids, og eurasier:D Vestereng er et mega dejligt sted for hundene da de kan løbe frit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 OK. Så må vi finde en dag. Vores er et mix mellem labrador og Berner sennen. Men ligner mest en lab:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 OK.Så må vi finde en dag. Vores er et mix mellem labrador og Berner sennen. Men ligner mest en lab:-) ææj hvor dejligt. jeg har ingen planer for søndag, og ellers ikke rigtig nogle planer i hverdagene efter kl 16. men der er det jo allerede ved at blive mørkt. jesus! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Vi kan måske i morgen. Ved ikke Med weekenden . Min forlovede har termin fredag. Så det kan se når som helst. Der Er billeder af min hund inde på min profil. Hvis du ikke har set dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Thor isbjørn Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Vi kan måske i morgen.Ved ikke Med weekenden . Min forlovede har termin fredag. Så det kan se når som helst. Der Er billeder af min hund inde på min profil. Hvis du ikke har set dem jeg har tjekket dem ud og hun er for lækker! uhh termin på fredag. så bliver der nok at se til! hehe. men ellers kan det også sagtens vente til der er kommet lidt mere ro på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malou-jan Besvaret November 12, 2012 Rapporter Share Besvaret November 12, 2012 Vi kan lige skrives Ved i morgen Og se hvordan status er med min kæreste:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts