Hop til indhold

Mor blev pave stolt :D


Gæst MsNoir
 Share

Recommended Posts

Nu til noget mere positivt :-D

Og da det er en blandet i historie om hvalp, og træning, og mig der var en klovn igen igen. Smider jeg den her.

 

Min kæreste og jeg var på vores sædvanlige aften tur, med vores 2 hunde. Denne gang valgte vi, at gå ind i den lille landsby, som ligger lige ved siden af hvor vi bor. Derinde er der en fin sportsplads, hvor hundende kan gå frit. Der er godt udsyn, og vi kan kaste langt med bolden/apporten. Plus at klokken 22 - 23 om aftenen i regnvejr. Er der ikke et øje.

 

Her var det så os der var nogle skvadderhoveder, og fik begge forlagt vores hundesnor i mørket. Min kæreste trænede noget apport/søg med sin hund, og jeg hyggede med min egen. Kastede lidt bold frem og tilbage.

Da mor her så ville finde linen da vi skulle hjem ad, kunne jeg selvfølgelig ikke se den. :damn:

Så jeg råbte til min kæreste, at hundesnoren var væk, og jeg var nød til at finde den inden vi gik hjem. Det samme råbte han tilbage til mig :stupid:

Så det store opsporings arbejde gik igang. Vi forsøgte også at få hundende til at hjælpe, men da deres træning ikke lige helt har været i at finde deres egen hundesnor, blev det i blinde.

Så vi oksede frem og tilbage på pladsen, indtil min kæreste sagde, at nu ville han gå hjem, og hente en lygte. Ingen af os, havde selvfølgelig en telefon med os. :oops:

 

Så hjem ad han gik, og jeg blev tilbage med hundende, og ledte videre. Pludselig ligger jeg mærke til at Thor min hvalp er stoppede op, og snuser til noget nede på jorden. Så jeg går hen for at se hvad det er, og det var en af linerne. Han fik rigtig meget ros, og derefter fik jeg ham til at snuse til den, for så at give ham kommandoen "søg". Han fattede åbenbart hvad det var jeg ville have ham til, så på under 30 sekunder fandt han nummer 2. :klap:Da han fandt nummer to fik han ros, og en ordenlig nussetur, til op over skyerne af en noget lettet og overglad mor.

 

Så på med linerne og hjem ad det gik.

 

Note til mig selv. Lad være med at ligge linen, og hvis jeg gør det, husk lys, eller en bedre hukommelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...