Gæst Senior Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 THE ESSENTIAL FOODS PRESSRELEASE Præcis to år efter salget af den da hastigt voksende online virksomhed Olivers Petfood, er nu klar med nye visioner og et nyt koncept til alle hundeentusiaster. Navnet ESSENTIAL FOODS smager af English Countryside Living og udtrykker dyb respekt for kvalitet og service, og afspejler at produkterne tilberedes i England. Visionen bag ESSENTIAL FOODS er et ønske om at flytte grænserne for hvad et måltid til menneskets bedste ven skal kunne, og at tilbyde de fordele en unik sammensætning af friske ingredienser har for hundens adfærd i dagligdagen. Det brede sortiment til hunde i alle størrelser og aldre indeholder altid 35% friske ingredienser, og produkterne er udviklet efter princippet om Behavioral Optimizing Foods (BOF). ”Jeg har udviklet BOF-princippet med det ønske at kunne påvirke hundens adfærd i en positiv retning før under og efter måltidet. Kort fortalt går princippet ud på at holde hundens blodsukkerniveau stabilt hele dagen, og dette gør vi ved hjælp af ingredienssammensætningen og tilberedningen af råvarerne. Min opgave er at hjælpe kunderne til at udløse det fulde potentiale hos deres hund”, udtaler Christian Degner-Elsner. Hos ESSENTIAL FOODS er der en stærk tro på fremtidig succes, men fordi man én gang har skabt en succesrig forretning skal man ikke tage for givet at en ny virksomhed i samme branche automatisk også bliver det, men med over 12 års erfaring er oddsene er gode. ”Når man starter en ny virksomhed op er man nødt til at være ligeså grundig som man var første gang. Vi starter ud som et lille team og vi arbejder dagligt med en ydmyg holdning for at give vores kunder den bedste oplevelse og for bedst muligt at kunne imødekomme den succes der ligger og venter derude. Kriteriet for succes er at kunne rykke grænser for hvad et måltid for hunde kan være, og den positive indvirkning det har på dagligdagen for alle med hund i hjemmet. Det er en livsstil at være entreprenør og jeg glæder mig til at se ESSENTIAL FOODS skabe glæde og endda vokse ud over landets grænser”. Med det nyudviklede BOF-princip, en dybt funderet passion for at yde en ekstraordinær service, en dedikeret interesse for hundeverdenen og et eksklusivt designunivers der ændrer opfattelsen af hvordan man præsenterer et måltid til hunde, er ESSENTIAL FOODS noget helt nyt og særligt på markedet. ESSENTIAL FOODS åbner det danske website for online handel til både private og professionelle d. 7 januar 2013. For yderligere information om produkter, high res billeder og priser, kontakt: Maria Andersen, [email protected], Tlf.: 71999090 Essential Foods Esplanaden 5 1263 København K Webshop: Forside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts