Hop til indhold

Hvilken vognsele?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige købt en Kenjan lædersele brugt. Jeg vil nemlig også godt at Chinook kan hjælpe med at trække købmandsvarerne med hjem i en lille vogn. Og så kender jeg også et par børn, som nok kunne synes det ville være skæg at få en tur på en kælk eller slæde til vinter.

 

Der sidder allerede ringe på siden af kenjan-selen og så er selen bare lækker

SPOR/G SELE - lder med filt/messing - snapspnde i metal (kan bruges som trksele) - X-large - bru

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt en Kenjan lædersele brugt. Jeg vil nemlig også godt at Chinook kan hjælpe med at trække købmandsvarerne med hjem i en lille vogn. Og så kender jeg også et par børn, som nok kunne synes det ville være skæg at få en tur på en kælk eller slæde til vinter.

 

Der sidder allerede ringe på siden af kenjan-selen og så er selen bare lækker

SPOR/G SELE - lder med filt/messing - snapspnde i metal (kan bruges som trksele) - X-large - bru

 

Det er også den vi har, men er det ok at bruge den til vogn, når det er en spor sele?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er også den vi har, men er det ok at bruge den til vogn, når det er en spor sele?

 

Jeg ved at flere bernerfolk som trækker med deres hunde, bruger denne sele.

Vongnen er jo som sådan ikke tung (alt efter hvad man hælder i den selvfølgelig) og de skal jo heller ikke løbe stærkt med vognen. Så jeg tænker at så længe selen passer og at Aslan kommer til at bruge brystmuskulaturen til at trække med, så kan jeg ikke se noget problem med at bruge den sele.

Og Kenjan skriver også selv at den kan bruges som træk-sele :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...