Gæst Malaw Skrevet Februar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2013 Hej allesammen Jeg har søgt meget på nettet, og læst mange tråde om valg af hunderace - det er desværre bare ikke lykkedes mig at finde den helt rigtige endnu, så håber lidt, at der er en der kan hjælpe mig! Jeg er vant til at have hund (coton de tulear), men efter jeg er flyttet hjemmefra, mangler jeg det i min hverdag, og er altså nu på udkig efter min egen Jeg bor i en forholdsvis lille lejlighed, så det skal være en race, der ikke gøer alt for meget, og som der også er plads til.. Jeg kan tilbyde hunden lange gåturer, meget samvær med mine forældres hund og leg med andre hunde i en hundeskov.. Derudover søger jeg en, der ville være ideel til hundetræning og agility Det skal helst ikke være en hund der skal klippes, jeg har dog ikke noget imod lidt pelspleje et par gange om ugen Håber der er en der kan hjælpe mig? Søger alle gode råd, så jeg kan tage det helt rigtige valg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts