Besvaret Oktober 13, 200817 år comment_73342 Jeg søger efter en legekammerat i Odense eller omegn, til min hund Walther. Han er en meget legesyg, kastreret, labrador/schnauzer blanding på halvandet år. Walther er meget god til andre hunde og jeg søger en, vi kan mødes med en gang eller to om ugen og gå nogle ture, så de kan få leget en masse og brændt noget krudt af. Grunden til at jeg søger en herinde er, at vi ikke kender nogen hundeejere der bor i nærheden og jeg synes at jeg kan mærke på Walther, at han har brug for at blive stimuleret ved regelmæssig leg med andre hunde. Jeg synes også selv at det kunne være hyggeligt at mødes med andre hundeejere der har samme passion for hunde som jeg selv, og som jeg kan dele hundehistorier med. Jeg håber at der er nogle herinde der er friske på at mødes. Julia Rapporter
Besvaret Oktober 13, 200817 år comment_73344 Jeg søger efter en legekammerat i Odense eller omegn, til min hund Walther. Han er en meget legesyg, kastreret, labrador/schnauzer blanding på halvandet år. Walther er meget god til andre hunde og jeg søger en, vi kan mødes med en gang eller to om ugen og gå nogle ture, så de kan få leget en masse og brændt noget krudt af. Grunden til at jeg søger en herinde er, at vi ikke kender nogen hundeejere der bor i nærheden og jeg synes at jeg kan mærke på Walther, at han har brug for at blive stimuleret ved regelmæssig leg med andre hunde. Jeg synes også selv at det kunne være hyggeligt at mødes med andre hundeejere der har samme passion for hunde som jeg selv, og som jeg kan dele hundehistorier med.Jeg håber at der er nogle herinde der er friske på at mødes. Julia Har du overvejet at melde dig ind i en Klub af en art Du kunne jo gennem hundetræning eller ligende få opfyldt dit ønske om en legekamerat. Rapporter
Besvaret Oktober 13, 200817 år comment_73367 Ja, det har jeg tænkt på. Han har også gået til lydighedstræning her i forsommeren og så skal vi igang igen nu her med udvidet træning. Men jeg kunne dog stadig godt tænke mig at have nogle at mødes med. Rapporter
Besvaret Oktober 13, 200817 år comment_73378 Det er da muligt at du møder nogen når du starter træning igen. Rapporter