Hop til indhold

Overførsel fra anden klub


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Gæst Janni privat
til DKK.

 

Hvis en hund tidligere havde et nummer der startede med DHS hvor kommer den s fra?

Tyskland er jeg ret sikker på... Mener det var den klub der var så meget snak om på et tidspunkt... Men jeg tror at den er lukket... Hvornår er hunden fra?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
til DKK.

 

Hvis en hund tidligere havde et nummer der startede med DHS hvor kommer den s fra?

Nej forresten..ved nærmere eftertanke tror jeg det er dansk hundesport forening
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Det fortæller google også mig at det er...
:stupid: åhh det tænkte jeg ikk på... Men var inde og kigge i min brors doberman stamtavle... Og den startede med DHS
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Dansk hundesports forening..... javel ja, og hvad foretager de sig siden DKK lukker sådan en hund ind?
Jeg tror den er lukket.. Jeg synes min bror var medlem af dem på et tidspunkt (da han havde den dober-fidus) men pludselig holdt bladet op med at komme..

Er den hund ikke gammel så? doberen er fra 2005....og han fik måske bladet fra dem i et år :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hehe, det kender jeg godt :lol: Den mest indlysende vej er ikke altid mest indlysende alligevel...
:oops: nej nogen gange er det virkelig ikke hjernen der trykker mig platfodet :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror den er lukket.. Jeg synes min bror var medlem af dem på et tidspunkt (da han havde den dober-fidus) men pludselig holdt bladet op med at komme..

Er den hund ikke gammel så? doberen er fra 2005....og han fik måske bladet fra dem i et år :hmm:

 

Hmm tror den var fra 07 og overført i 08 - en boxer

Men den er da far til 7 kuld i DKK efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hmm tror den var fra 07 og overført i 08 - en boxer

Men den er da far til 7 kuld i DKK efterfølgende.

Herligt! Med tom stambog? eller fulgte de godt nok med den gang?
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

JA selvfølgelig... Men han så fin ud og han havde et godt temperament..Og så elskede han bolde... JA en eller anden grund må der være til at brug ham så meget :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Gider du lige Hopsa?:fyfy: Alle ved da at middelmådigt er bedre end dårligt :fyfy:

 

 

:roll:

Hvis jeg havde en hund med 3 ben vilel jeg da også bruge den..3 ben er immervæk stadig bedre end 2 ben :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...