susanne pedersen Skrevet Juli 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2014 Hvor kan man hyrdetræne sin hund på får i Nordsjælland? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sima Besvaret Juli 22, 2014 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2014 Jeg bor selv ved Frederikssund og har også haft ledt en del men har fundet frem til Anne egede i jægerspris, også er der bordertop.dk i Frederikssund men Anne egede var tættest på også blev jeg anbefalet hende af flere .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
susanne pedersen Besvaret Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2014 Tak Sima dem vil jeg lige checke ud. Den i Jægerspris er måske den "nemmeste" at komme til, når man ikke har bil. Det tager næsten 2 timer fra hillerød fordi jeg skal med et x antal busser og toge. Hvad betaler du pr/gang? og hvor ofte træner du? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sima Besvaret Juli 22, 2014 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2014 Hvis du bor i Hillerød er den i Frederikssund tættest på, men hvordan det er at komme der til med offentlig transport det ved jeg ikke, ude hos Anne egede i jægerspris er det nærmest umuligt at komme frem med offentligt transport... jægerspris ligger jo på den anden side af Frederikssund over broen når man kommer fra hillerød er helt ny og har ikke været afsted endnu men skal her om ikke så længe har vi en tid hvor han skal instinkt testes så har ikke styr på så meget endnu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
susanne pedersen Besvaret Juli 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2014 Ok, må lige checke ud. Ser ud til at man kan komme med en telebus og stå af et sted i nærheden af Annes farm, og så gå et godt stykke resten af vejen. Tak for svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts