Hop til indhold

Foredrag med Gitte (hund) Jørgensen


jes
 Share

Recommended Posts

Her er måske noget som alle kunne få glæde af.. se mere på link evt

https://www.facebook.com/events/1567719380116084/

 

 

Invitation til foredrag med Gitte (hund) Jørgensen.

Softagtilityklubben er glade for at kunne tilbyde et foredrag med Gitte. Vi har for år tilbage med stor succes haft både foredrag og kurser med Gitte. Gitte har holdt lidt pause, men er nu tilbage på banen.

Vi håber, at dette foredrag kan hjælpe og inspirere hundeejere i dagligdagen. Gitte har arbejdet mange år med adfærd og træningsrelaterede ting, og hun er en meget underholdende foredragsholder, så her er bestemt lagt op til en spændende aften i godt selskab!

Så hvis du føler, du mangler lidt input eller inspiration, så kom og deltag her, så er vi sikre på, du går herfra med fornyet energi i krop og sjæl! Og har du fået mod på mere, så vil der i det nye år komme kursus, hvor du kan gå mere i detaljer med din hund og dig som fører på både træningsrelaterede emner og adfærd i praksis.

Her er hvad Gitte selv skriver som oplæg til foredraget;

Ændring af hundeadfærd er IKKE det samme som hundetræning!

Hunden er et flokdyr, og vi byder den velkommen i vores menneskeflok, og håber at alt går vel. Det gør det ikke altid. For kommunikationen og spillereglerne er forskellige, og det kan give problemer med hunde som er angste, som er aggressive over for andre hunde, som jager alt der bevæger sig, som ikke lystrer og meget andet.

Når jeg hjælper ejere og hunde, som har problemer, er min rolle tit at fungere som tolk og oversætter, man kan sige, at jeg både taler ”menneske” og ”hund”. Jeg kan hurtigt vise ejeren, hvad der sker i problemsituationer, og hvordan ejeren skal handle anderledes, så problemet ikke opstår fremadrettet.

Jeg oplever tit at ejerne siger ”var det bare det, der skulle til?”, og det er tit enkelt. For når man får redskaber til at tale ”hund” sammen, så falder rollerne på plads, og hunden ved, hvad der forventes af den.

Foredraget vil vare 2 timer inkl. kaffe/the/kage.

Pris: 125 der indbetales på klubbens konto; 1551-3347336939

Dato: 26/11 kl 19

Sted: Skoletorvet, Trongårdsskolen, trongårdsvej 50, 2800 Lyngby.

Tilmelding er nødvendig, sidste frist for tilmelding er 19/11 på mail [email protected]

Vi beder om, at mailen indeholder deltagerens kontonr, så vi kan returnere det indbetalte beløb, hvis foredraget aflyses pga. for få tilmeldte.

Minimum deltagere: 20 prs

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...