Hop til indhold

Anders Hallgren: Drivkraft og motivation - kernen i seriøs hundetræning


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Gæst Stinnemus

Nogen der har læst den?

 

Jeg hev den med fra biblioteket i går (mest fordi der er en redningshund på forsiden....) og har hurtigt lige bladret igennem og set billeder, der viser maaaange billeder af redningshunde i arbejde så den kunne jeg IKKE lade blive der jo (jeg har lidt svært ved at finde brugbar info om lige netop redningshundetræning og kombinationen hallgren+redningshunde kan jeg da ikke bare lade gå min næse forbi:blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jooe.. Grunden til at jeg trækker lidt på det er slet ikke indholdet af bogen, men fordi Anders' seneste bøger er gammel nyt for mig, enten noget jeg har hørt ham sige på kurser eller noget han har beskrevet i tidligere bøger.

 

Hvis man ikke har læst hans bøger fra 90'erne og har været på kurser hos ham, vil der være nyt i denne bog.

 

Har man derimod læst "alt" han begik i 90'erne, mener jeg ikke man får så meget nyt ud af bogen.

 

Jeg er blevet skuffet nogle gange over hans nye bøger der stort set "bare" er en opsummering af emner fra tidligere bøger, hvilket jeg ikke havde forudset :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen der har læst den?

 

Jeg hev den med fra biblioteket i går (mest fordi der er en redningshund på forsiden....) og har hurtigt lige bladret igennem og set billeder, der viser maaaange billeder af redningshunde i arbejde så den kunne jeg IKKE lade blive der jo (jeg har lidt svært ved at finde brugbar info om lige netop redningshundetræning og kombinationen hallgren+redningshunde kan jeg da ikke bare lade gå min næse forbi:blink:)

 

Hej Stinnemus

 

Anders Halgreen bog "drivkraft og motiation" er en rigtig god bog, som alle hans bøger jo er !

Har du set denne side på nettet http://www.hundelivet.dk/redningshund/index.html

om redningshunde. Her er der også en henvisning til en bog !

 

Venlig hilsen

 

Steen Stenild

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Bonusinfo: Man kan godt træne seriøst uden at have læst bogen :engel:

 

Bonusinfo fra mig: Jeg har ikke læst den endnu, men træner ret så seriøst mhp. at blive redningshundefører og redningshund:engel:

 

Bonusplusinfo: En pudel kan GODT blive redningshund!!!!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Nogen der har læst den?

 

Jeg hev den med fra biblioteket i går (mest fordi der er en redningshund på forsiden....) og har hurtigt lige bladret igennem og set billeder, der viser maaaange billeder af redningshunde i arbejde så den kunne jeg IKKE lade blive der jo (jeg har lidt svært ved at finde brugbar info om lige netop redningshundetræning og kombinationen hallgren+redningshunde kan jeg da ikke bare lade gå min næse forbi:blink:)

 

Jeg har læst den - det er i øvrigt den ældste af mine hunde "Tikki" (malinois), der er på forsiden og på rigtig mange af de billeder der er i bogen :-).

 

Hvis du kan læse engelsk, tysk eller svensk kan jeg godt anbefale en del gode bøger om redningshunde :o). Ellers planlægger vi at holde nogle kurser i Aalborg næste år :o).

 

/Carina

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg har læst den - det er i øvrigt den ældste af mine hunde "Tikki" (malinois), der er på forsiden og på rigtig mange af de billeder der er i bogen :-).

 

Hvis du kan læse engelsk, tysk eller svensk kan jeg godt anbefale en del gode bøger om redningshunde :o). Ellers planlægger vi at holde nogle kurser i Aalborg næste år :o).

 

/Carina

 

Du må jo være dén "carina fra ålborg som ved ALT det teoretiske + lidt mere" så.....:mrgreen:

tysk nej tak :shock: så hellere spansk

 

svensk får jeg desværre heller ikke meget ud af, men engelsk er intet problem - du anbefaler bare :mrgreen:

 

Lyder godt med kurser - kan godt være jeg kommer til ålborg så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...