Besvaret December 10, 200817 år comment_94764 Jeg sad og kiggede lidt på nettet og faldt over noget der hedder et anti-bark collar, der sprøjter noget citronella i hovedet på hunden hvergang den gøer. Det blev jeg lidt overrasket over ! Det er åbenbart ret populært i USA, hvad jeg sådan lige kunne forstå. Nu er der sikkert mange meninger om dette, men mit første indtryk var da klart ; Ej - det kan man da ikke ? Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94772 Tror også du skal lede længe efter en fortaler for det her - stakkels hund, sådan et hvæs Ajax i hovedet når man brummer.. Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94776 Ja puha. Hunden må da blive skide forstrækket..tænk hvis man bruger det på en hund med alene-hjemme skræk Jeg læste lige lidt videre på den side med det citronella-halløj og var ved at falde ned ad stolen da jeg læste at det var et godt alternativ til...SHOCK HALSBÅND ! Hvad ?! Er det ikke ulovligt ?!? - Jeg tror jeg er en meget naiv kommende hunde-ejer. Havde da slet ikke tænkt den tanke at folk kunne gøre sådan noget. Rapporter
Besvaret December 10, 200817 år comment_94778 Apropos chock collar.. Tjek den her video, en gut prøver et stødhalsbånd til hunde.. Og se HANS reaktion... [media]http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=5205490[/media] Rapporter