Hop til indhold

HJÆLP søges - graver i gulvet???


Gæst shivamus
 Share

Recommended Posts

Gæst shivamus

Hej..

 

Min 2½ årige toller tæve "graver" i gulvet... Det er så mærkeligt og jeg kan ikke finde noget om det.

 

Hun gør det på alle tider af døgnet, men i øjeblikket er det rigtgi meget om natten. Hun gør det alle steder, altså både når vi er hos andre og hjemme. HUn gør det uanset underlag og hun er meget ivrig når hun først går i gang....

 

Min gamle hund gjorde det når hun blev falsk gravid og "byggede" rede. Så gravede hun i sofaen og samlede tæpper, huer og halstørklæder sammen. men hende her gør det hele tiden...

 

Er der nogen af jer her inde som kender til det??? Vi prøver at stoppe hende når hun gør det, ved at sige nej, og få hendes opmærksomhed over på noget andet. Men det er svært at få stoppet når vi ikke kender årsagen???? Det larmer jo helt vildt og hun vækker os om natten med det, så underboen må da tro at hun er på vej ned til ham når hun graver :)

 

Men i hvert fald, Hjælp hjælp hjælp :vinken: Shivamus

Link til indlæg
Del på andre sites

At hunden graver om natten kan afhjælpes med at vænne den til at sove i et bur. Vi bruger det selv, og har nu fred og ro om natten.

 

Vores gravede også da den var mindre, men det hjalp meget at vi når vi var ude sørgede for at den var mentalt træt til den kom hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...