Hop til indhold

Spor og halsbånd..

Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Jep og der er også en Berner der er blevet politihundekåret (hedder det vist) 16 mdr gammel, så det er vist bare at sætte lidt gang i de store skrumler, så kan de godt. Dem af dem, der får lov altså...men de trægeste skrumler er måske ejerne af de søøøøøøøde bamser :mrgreen:

Jeg har også oplevet en berner der løb agility og spring i klasse 3 - og den kunne altså bare løbe stærkt skal jeg lige hilse og sige :shock:

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var super sejt

Mener det var en svensker der havde den... en let tæve ved navn Chili - og den var vild med det :blink:

Ja, der er nogle perler ind imellem, men det meste brugbare er efterhånden avlet ud af dem. Overværede UHM sidste efterår for at berede mig på det her nogle mener er åh-så-frygteligt-for-hundene og som Bassen ligeså godt også kan blive halet igennem om et par måneder og det var da egentlig lidt sølle hvad ang eget initiativ og gå på mod. Der er sådan lidt moar-pjok over en del af dem...

Link til indlæg
Del på andre sites