Hop til indhold

Hundebur


Gæst Rasmusm
 Share

Recommended Posts

Gæst Rasmusm

Hej nu har vi købt bur han kan sove i om natten og når vi ikke er her men han piver helt sindsygt også selv om vi bare lige skal ned og handle.. det lyder som om han bliver tæsket så meget piver han.. er der nogle der har nogle godt råd til hvordan han holder op.. jeg har smidt godbidder der ind og sådan og han vil også gerne gå der ind i men ligeså snart jeg lukker gitteret så piver han. og det er dels pga af renlighed vi har købt det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej nu har vi købt bur han kan sove i om natten og når vi ikke er her men han piver helt sindsygt også selv om vi bare lige skal ned og handle.. det lyder som om han bliver tæsket så meget piver han.. er der nogle der har nogle godt råd til hvordan han holder op.. jeg har smidt godbidder der ind og sådan og han vil også gerne gå der ind i men ligeså snart jeg lukker gitteret så piver han. og det er dels pga af renlighed vi har købt det.

 

Var det så ikke lettere at gøre hunden stueren og så lukke staklen ud af buret ?

Link til indlæg
Del på andre sites

men han lavede ikk noget i buret i går og jeg gik med ham om natten, men han pev stadig.

 

Hvis han piver, når i smækker lågen til buret i, så er det fordi han ikke kan lide at være i buret. Var det ikke bare lettere, at lade dyret gå rundt i huset så ? Det med renlighed er jo noget, der kommer med alderen og noget alle nybagte hvalpeejere skal igennem med deres bette hund. Det er bare endnu en af de ting man påtager sig, når man køber en hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...