Hop til indhold

Hvalpe og trapper?


Gæst mille07
 Share

Recommended Posts

Gæst mille07

Hvordan er det med trapper og en 11 uger gammel papillonhvalp?

 

Indtil nu har vi båret hende op og ned af trapperne. Vi har trapper ned til haven (6 lave trin), op til første sal + ude ved fordøren (6 alm. høje trin).

 

Hun er dog begyndt selv at løbe op af trapperne fra haven og ind, når hun ikke gider være ude mere. Men må hun det?

 

Jeg ved at der er noget schæfere og trapper pga hofterne, men gælder det alle racer?

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange små hunderacer lider af løse knæskaller også kaldet patella luxasion. Jeg ville passe godt på.

Men jeg ved ikke hvor stor betydning 6 trin har. Hvis du tænker over hvor mange gange hun går op af dem kan du vel danne dig et indtryk.

Bare 10 gange er 60 trappetrin.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik af opdrætter strenge instrukser om ikke at lade Toffi hoppe op og ned af sofaer o.lign. så længe hun var hvalp. Men jeg ved ikke hvordan det er med trappetrin, for opdrætter vidste at vi bor i et-planshus uden trapper, men jeg tror ikke det er smart.

 

Prøv evt. at spørge i http://www.papillonklubben.dk -de har denne mailadresse: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...