Hop til indhold

Alternative dyrelæger


Aslan
 Share

Recommended Posts

Der findes jo mange former for alternativ behandling, og mon ikke de alle bruger forskellige metoder. Forskellige kombinationer af metoderne og måske også den enkelte metode på forskellige måder :-D

 

Tror du skal finde nogle navne på nogle forskellige og så se om de evt. har en hp hvor der står noget info. og så ellers ringe til dem.

 

Så nej, jeg kender ikke til et link hvor der evt. er flere samlet, samt hvad og hvordan de bruger det.

 

God tur rundt på nettet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen der kender et godt link til en side hvor man kan læse om hvilke sygdomme eller andre problemer de kan løse?

 

Det er vel det samme som at spørge om, hvad "almindelige" dyrlæger kan løse... Eller hvad? :blink: Det er metoden, der er forskellig, selvom det er mit indtryk, at Gudrun f.eks kan se mere, end de "almindelige" gør, og dermed er mere dybdegående

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vel det samme som at spørge om, hvad "almindelige" dyrlæger kan løse... Eller hvad? :blink: Det er metoden, der er forskellig, selvom det er mit indtryk, at Gudrun f.eks kan se mere, end de "almindelige" gør, og dermed er mere dybdegående

 

Tjoooo - Klart hun kan fange en masse andre ting end en alm. "normal" praktiserende dyrlæge.

 

Men der findes feks. også kiropraktor som Marianna Bendixen som i en del tilfælde har fundet årsagen til en hunds skader med sine hænder og hendes termografi. Selv har jeg feks. haft min hund ved et par forskellige dyrlægere (også Gudrun ;-)) og gennem røngten uden den rigtige diagnose blev stillet. Dette kunne Marianna så i kraft af hendes mange års erfaring, hendes evner og hendes termografi :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjoooo - Klart hun kan fange en masse andre ting end en alm. "normal" praktiserende dyrlæge.

 

Men der findes feks. også kiropraktor som Marianna Bendixen som i en del tilfælde har fundet årsagen til en hunds skader med sine hænder og hendes termografi. Selv har jeg feks. haft min hund ved et par forskellige dyrlægere (også Gudrun ;-)) og gennem røngten uden den rigtige diagnose blev stillet. Dette kunne Marianna så i kraft af hendes mange års erfaring, hendes evner og hendes termografi :mrgreen:

 

Det er jo klart, at de har forskellige kompetencer, men det er nok svært at sige på forhånd hvem der kan stille diagnosen. Ligesom det er svært at vide, om ens egen dyrlæge kan, eller om det skulle have været en anden (ikke nødv. alternativ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo klart, at de har forskellige kompetencer, men det er nok svært at sige på forhånd hvem der kan stille diagnosen. Ligesom det er svært at vide, om ens egen dyrlæge kan, eller om det skulle have været en anden (ikke nødv. alternativ).

 

Klart - det var såmænd heller ingen kritik/fremhævelse af nogen.

 

Men de har jo heldivis også hver deres "speciale" og kompetancer - så gælder det bare om at vide hvor man skal gå hen i situationen. Samt få dem til at samarbejde ;-)

 

Men personligt føler jeg mig nu godt dækket ind ved at benytte disse to personer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...