Hop til indhold

Hvalpe piver


Gæst Kruuse
 Share

Recommended Posts

Gæst Kruuse

Hej. Jeg er helt ny herinde og også helt ny m.h.t. at have hvalpe. Min Westie på 3 år fik 3 hvalpe unden problemer den 26/12-07. De tager rigeligt på i vægt (se evt. mit vægtskema på http://www.westier.dk) men de piver eller nærmest "skriger" når de er færdige med af dige og inden de falder til ro. Det er som om de ikke har fået nok mad (men det har de jo iflg vægten) eller fordi de ikke kan finde ro eller er overtrætte. Kan nogen hjælpe om det er normalt hvalpe gør sådan ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Dyrlæge nu :)

 

Jeg vil ikke råde om det, men sige dyrlæge nu, jeg selv har altid dyrlæge ved den slags når jeg har hvalpe, ring til dem :)

 

Håber det går iorden :)

De skal ikke skrige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anne-Marie og tak for dit hurtige svar.

Jeg har lige haft ringet til min dyrlæge; han siger det er meget normalt hvis de har spist for meget og er meget udspilet, men at det hurtigt går over. Og efter vægten ser det jo også sådan ud. Det tager mellem 1- 3 minutter efter de har spist, men jeg har fundet ud af, at hvis jeg vender dem om på ryggen og aer dem lidt på maven, så falder de til ro. Så jeg må gå ud fra det er sådan det hænger sammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...