Hop til indhold

beskyttende..?? gør!!


Gæst Miaaa
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Tak for alt det du har skrevet ninjamor. Jeg kan virkelig bruge dine råd :)

 

Jeg er indstillet på at jeg fortsætter. I starten prøvede jeg at finde en anden der kunne komme og gå med hende, netop fordi jeg var bange for pludselig ikke at have tid. Men det var ikke lige til. Heldigvis er det blevet sån at jeg kører lige forbi hver dag når jeg har fri fra min uddannelse. Så det er let nok, og en stor fornøjelse at gå med hende. Der er fremskidt hver dag syns jeg :)

 

Tusind tak for hjælpen!

 

Selv tak!

 

Dejligt du kan fortsætte. Trille bliver jo afhængig af dig :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Fik lige lyst til at komme med et lille update :)

 

Det går smader godt med Trille og andre hunde (alle størrelser) hun er ivrig efter at hilse på alle hunde, og gør ikke mere af dem!! (ihvertfald intet iforhold til i starten). Dog ikke noget leg, og hvalpe syns hun er meget irriterende :D Hun vil også gerne tage imod godbider nu. Og hver gang vi har hilst på en anden hund, hopper og danser hun for at få en godbid (men er begyndt ikke at give hende en hver gang, for så går det da hen og bliver lidt voldsomt syns jeg)

Jeg kan nu gå med hende uden snor på engen uden at hun gør helt vildt af de andre hunde. Og hun spæner af sted :P altså mere end små 5 meter væk fra mig. Men er der med det samme hvis jeg kalder.

 

Det eneste der ikke er blevet bedre er når vi skal gå! Så gør hun stadig meget højt. Men det gør nu ikke så meget..

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik lige lyst til at komme med et lille update :)

 

Det går smader godt med Trille og andre hunde (alle størrelser) hun er ivrig efter at hilse på alle hunde, og gør ikke mere af dem!! (ihvertfald intet iforhold til i starten). Dog ikke noget leg, og hvalpe syns hun er meget irriterende :D Hun vil også gerne tage imod godbider nu. Og hver gang vi har hilst på en anden hund, hopper og danser hun for at få en godbid (men er begyndt ikke at give hende en hver gang, for så går det da hen og bliver lidt voldsomt syns jeg)

Jeg kan nu gå med hende uden snor på engen uden at hun gør helt vildt af de andre hunde. Og hun spæner af sted :P altså mere end små 5 meter væk fra mig. Men er der med det samme hvis jeg kalder.

 

Det eneste der ikke er blevet bedre er når vi skal gå! Så gør hun stadig meget højt. Men det gør nu ikke så meget..

 

Det var pænt af dig at give en update herinde:)

-Hvor er I dygtige begge to, et styks god karma er på vej :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Fik lige lyst til at komme med et lille update :)

 

Det går smader godt med Trille og andre hunde (alle størrelser) hun er ivrig efter at hilse på alle hunde, og gør ikke mere af dem!! (ihvertfald intet iforhold til i starten). Dog ikke noget leg, og hvalpe syns hun er meget irriterende :D Hun vil også gerne tage imod godbider nu. Og hver gang vi har hilst på en anden hund, hopper og danser hun for at få en godbid (men er begyndt ikke at give hende en hver gang, for så går det da hen og bliver lidt voldsomt syns jeg)

Jeg kan nu gå med hende uden snor på engen uden at hun gør helt vildt af de andre hunde. Og hun spæner af sted :P altså mere end små 5 meter væk fra mig. Men er der med det samme hvis jeg kalder.

 

Det eneste der ikke er blevet bedre er når vi skal gå! Så gør hun stadig meget højt. Men det gør nu ikke så meget..

 

Hvor er det dejligt at høre :D

 

Jeg synes ikke du skal skære for meget ned på godbidderne for de holder også stressen nede, og du kan bare lave dem meget meget små :D

 

Flot gået o65.gif

 

Ps: vi forventer at du kommer jævnligt på dette forum og deltager, vi vil høre om hvordan det går, og også høre lidt om jeres liv og dine meninger :lol:

Du slipper ikke!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...