Hop til indhold

En negl der skiller???

Gæst sjobo
 Share

Recommended Posts

Gæst sjobo

Det squ lidt svært at forklare :confused:

Ved negleklipning opdager jeg at den ene negl nærmest er delt i to, jeg kan vippe hele den store negl op over lille negl indenunder...

Efter at ha læst at man selv kan hive den af, får jeg den hurtigt nulret af og nu er der en fin lille negl eller klo eller hvad det er, jeg har vasket i sæbevand og klorhexidin og sat en sok på poten...

Vokser der en ny negl ud eller hvad...

Nogen der har oplevet det :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...
Gæst freya3010
Det squ lidt svært at forklare :confused:

Ved negleklipning opdager jeg at den ene negl nærmest er delt i to, jeg kan vippe hele den store negl op over lille negl indenunder...

Efter at ha læst at man selv kan hive den af, får jeg den hurtigt nulret af og nu er der en fin lille negl eller klo eller hvad det er, jeg har vasket i sæbevand og klorhexidin og sat en sok på poten...

Vokser der en ny negl ud eller hvad...

Nogen der har oplevet det :???:

Lige et lidt sent svar herfra... Men bedre sent en aldrig vel..:engel:

Jeg har ikke oplevet så meget som du beskriver her, jeg har dog bare oplevet en lille spaltning hvor jeg også kunne rykke lidt af.. Tror det var fint at i satte den sok på... Hvordan går det med ham??

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et lidt sent svar herfra... Men bedre sent en aldrig vel..:engel:

Jeg har ikke oplevet så meget som du beskriver her, jeg har dog bare oplevet en lille spaltning hvor jeg også kunne rykke lidt af.. Tror det var fint at i satte den sok på... Hvordan går det med ham??

Jeg vil nu også have opdate:lol:

Men jeg har aldrig oplevet noget lignende.. Så.. nul hjælp fra mig. Men hvordan går det?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites