Aslan Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 I ved godt den der hyæne fra løvernes konge.......... Den der griner så udnerligt, og opfører sig underligt? "sig det igen, sig det igen" "mufasa" "uuuuuuuuuuuuuuh, sig det igen, sig det igen" Jeg har taget et billed af den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst CilleSofie Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Hahahah hvor godt!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Altså der er Banzai og Shelsea (staveplader) Og så er der Ib Han er underlig. Det er Banzai, der siger "Mufasa", Shelsea der siger "sig det igen" og Ib der ruller rundt på gulvet af grin - hvem af dem er det du snakker om? Jeg synes Ib er den ultramærkelige og meget uitelligenteste af dem Og det er vist ham Aslan minder mest om på det der billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Altså der er Banzai og Shelsea (staveplader) Og så er der Ib Han er underlig. Det er Banzai, der siger "Mufasa", Shelsea der siger "sig det igen" og Ib der ruller rundt på gulvet af grin - hvem af dem er det du snakker om? Jeg synes Ib er den ultramærkelige og meget uitelligenteste af dem Og det er vist ham Aslan minder mest om på det der billeder Jow, det er Ib :blink: :hmm: måske det var på tide jeg fik set den film igen Tak berner rikker, som altid er du en hjælp til de "mysterier" der kan opstå :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Jow, det er Ib :blink: :hmm: måske det var på tide jeg fik set den film igen Tak berner rikker, som altid er du en hjælp til de "mysterier" der kan opstå :kys: Velbekomme da Altså, nu skal jeg passe på, men jeg mener, det er Ib, der ruller rundt på gulvet af grin, for troede i starten, at det var Shelsea, men syntes aldrig de stemte overens (sådan tegningsmæssigt og lydmæssigt) og kom deraf til den konklusion, at det måtte være Ib - men ja, Ib er alligevel stadig den mærkeligste af dem PS. Hvornår er jeg blevet flertal? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 hahaha jooo jeg kan skam sagtens se du har fanget Ib i sit bedste moment! :mrgreen: Tak for et godt grin på en skod dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SikkeEtHundeliv Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Hvor godt :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 hehe...hvor godt... [media]http://fanart.lionking.org/Artists/Balaa/ED.jpg[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 hehe...hvor godt... [media]http://fanart.lionking.org/Artists/Balaa/ED.jpg[/media] Ser bestemt ligheden:mrgreen: Sejt billede:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 [media] [/media] 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 [media] [/media] Tak - settled - det er Ib der falder om i latterkramper til sidst, for det er ham, der har flænsede ører Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Broholmer Bertha Besvaret Juni 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2009 Aslan er SØØØØD Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts