Besvaret Juni 18, 200916 år comment_177543 Hej Alle Jeg er ny her på Hunde-forum, men jeg håber i kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har en dejligt Labrador/Rottweiler blanding på ca. 14 måneder, som de sidste ca. 3 måneder har fældet VOLDSOMT!! Man kan nærmest pille håret af i totter, bare ved at stryge hende imod hårene. De seneste dage har jeg desuden lagt mærke til at man får hvide fingre når man aer hende kræftigt, men hedes hud ser, for mig, normal ud. Vi har prøvet at skifte foder, vi har prøvet med ekstra olie på foderet, vi har prøvet en ormekur, men intet har hjulpet. Dyrlægen har set på hende, men mente ikke der var noget galt, men det kan jeg ikke helt forstå...!!?!??! Hun opfører sig normalt, og klør sig ikke ud over det normale. Gode råd er velkomne På forhånd tak. Dennis Rapporter
Besvaret Juni 18, 200916 år comment_177556 Mine svigeres ene hund havde nogen lunde samme symptomer, og det var tør hud. Jeg ved ikke om man kan gøre ved hunde som man kan ved mennesker, men olie masseret ind i pelsen? Rapporter