Gæst RebekkaK Skrevet Juli 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2009 Hej. Jeg hedder Rebekka og er 24 år. Jeg har to dejlige Ruhårede Foxterriere. Den ene er 5 år og hedder Jako (Den mørke). Den anden er knap 7 måneder og hedder Luka (Den lyse). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Velkommen Der er altid plads til en mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Hej.Jeg hedder Rebekka og er 24 år. Jeg har to dejlige Ruhårede Foxterriere. Den ene er 5 år og hedder Jako. Den anden er knap 7 måneder og hedder Luka. De ser søde ud Og jeg vil da mene at der er plads til 3 mere :blink::blink::blink: Nå jow, og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 :hmm: Ahhh så skidt pyt da Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst RebekkaK Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Tak:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Hej og velkomme til HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Juli 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2009 velkommen til:vinken: søde hunde du har:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Milobassen Besvaret Juli 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2009 Hejsa og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Ja selvfølgelig er der plads til en mere ... og med så søde hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret Juli 9, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts