Hop til indhold

Weightpull show 25/7


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Petrine har altså ikke trukket de der mange hundrede kilo (endnu :-D) der er også en terrier (uh, ukendt art, men ikke en 'sådan en'-terrier, mere en hygge-terrier på 12-15 kg) som trækker på livet løs, så det er ikke kun for store drenge :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Petrine har altså ikke trukket de der mange hundrede kilo (endnu :-D) der er også en terrier (uh, ukendt art, men ikke en 'sådan en'-terrier, mere en hygge-terrier på 12-15 kg) som trækker på livet løs, så det er ikke kun for store drenge :lol:

 

 

Lille Wilma(JRT) på 9.9 trak jo de der 108 ved sidste show....:-D...der regnes jo også med pund for pund...så det var 10.91kg... Pablo var vist helt nede på 4kg i pund for pund, så vi satser på at komme noget højere op denne gange...hehe...vil jo gerne have en EWP1 som minimum denne gang(10x hundens egen vægt)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Du fortæller ikke Wilma at jeg gættede hende til 12-15 kg :-D og ja, der er nogle regler lidt som golf, så det er fair også for de små. Men ellers er det nu mest fordi jeg tror Petrine synes det er sjovt at trække, vi behøver ikke blive verdensmestre :oops:

 

Skal du sige hun er tyk? :mrgreen:...lover jeg ik siger noget...hehe...var lige inde og lure på resultatlisten fra sidste show, det er også kun derfor jeg ved vægten....:-D

 

Man behøver absolut heller ikke være verdensmester for at det er sjovt at være med...:-D...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe..tog ud og trænede på en træningsplads ude i industrien i dag...konkurrencen i weekenden foregår på "dirt"(jord) udendørs denne gang, så jeg tog Pablo med ud på grusstien der går ned til pladsen...der er tilfældigvis et firma der har vinduer ud til, og det var lidt griner at se folk stimle sammen for at se hvad det var ham tossen med hunden havde gang i....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Kommer fra arbejde lørdag morgen kl 7, så tror ikke jeg orker at tage ud og kigge, æv!

 

Ved du om manden evt må tage billeder til konkurrencen eller om det forstyrrer?

 

Kunne godt forestille mig man er lidt træt så...:-D

 

Man må godt tage billeder derude, jeg har selv en makker med til at tage billeder for mig når vi er afsted...hehe...men første gang blev min film blank fordi det var indendøre og jeg ik brugte blitz(af frygte for at blænde hunden..hehe)...men der plejer at være mange der har kamera med...så det tror jeg bestemt godt han må:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Wee...så er det i morgen...vi er så klar...:-D

 

nu er spørgsmålet så bare om jeg får sovet i nat, glæder mig jo helt vildt....Pablo er i topform, og vi håber på at præstere noget bedre end sidst...:-D...(og jeg har trailer med, man er vel jyde)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Showet var nice...det var lidt regn, men det er WPDK jo ikke herre over(heldigvis var der taget højde for regn, så selve banen var skærmet af for regnen...:-D)...hehe...men alt i alt et godt show, med nogen smukke hunde og deres ejere...

 

Vi glæder os til næste gang ihvertfald....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...