Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

øv - tissehund

Featured Replies

Besvaret

theodor er nu ca 13 mdr. og ligepludselig tisser han inden for. Han tisser også på ture og bliver luftet lige så tit og længe som vi plejer.

Lige nu står bagdøren tit åben, da vi har katte killinger (der er også hundelem i bagdøren) Så han kan jo bare gå uden for, men alligevel vælger han at lette ben på af dørkamen ml køkken og baggang. og han kan også lave pølser i baggangen 1 meter fra en åbendør.

GRR.

Det værste er at han i et u overvåget øjeblik søndag formiddag har sprunget på sofabordet og tisset midt på det matador spil der holdt pause. Lige midt på! men uden at skubbe til huse og biler???? Hvorfor????

han tisser også på børnenes værelse hvis døren ikke er lukket når han er alene. er døren lukket kan han godt holde sig, eller bruge hundelemmen( kan jo ikke vide hvilket af det han gør)

Besvaret

Mit gæt er at han er blevet kønsmoden og nu afmærker sit teritorie af , han kan måske lugte en tæve som er i løb et sted

Jeg ville begrænse hans plads når han er alene hjemme , også om natten , men jeg har ikke rigtig et bud på hvordan det kan afhjælpes når i er hjemme

Besvaret

når han er alene lukker jeg ind til alle værelser, med det smutter med drengenes værelse sommetider, hvis de i sidste øje blik er smuttet ind efter noget de har glemt.

Om natten ligger han i sin kurv ved siden af min seng i soveværelset, så der er der ingen problemer.