Hop til indhold

Find en fejl ;o)


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

Op til nakken kunne den da godt gå for at være en slank Berner både på tegninger og pelstype. Men som den er og uden at være en Berner er den nu en lækker-mås !!!

 

Så må hun vist være en temmelig slank Berner :mrgreen: -Og så har hun kun en halv hale :blink:

Men ja, farverne, passer jo meget godt.

 

Og tak, jeg syntes også at hun er en ret lækker ikke-Berner :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig flot hun er blevet! :5up:

 

Men hvis jeg ikke lige havde lært at Aussier kan se sådan ud, så ville jeg have gættet på et kryds, med Berner i! :oops:

Ja sorry, men jeg er som sagt ikke så meget inde i nogen af racerne.. Det eneste jeg ved er, at begge racer er smukke og knus-dejlige! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er skam ikke sket noget, sådan er hun født :blink: Det er to af hendes søskende også og hendes ene bror har kun en lille kort stump, som du faktisk også kan se på nogel af de hvalpebilleder jeg har sat ind :-D

 

Det havde jeg da slet ikke bemærket i min iver og mens jeg hylede ih og næææ og åååååh :mrgreen:. Men ja, det var så ikke det kuld, der stod forrest i rækken, da halerne blev uddelt, men når de er født sådan, er de vel dybest set ligeglade...skulle man vel næsten tro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det havde jeg da slet ikke bemærket i min iver og mens jeg hylede ih og næææ og åååååh :mrgreen:. Men ja, det var så ikke det kuld, der stod forrest i rækken, da halerne blev uddelt, men når de er født sådan, er de vel dybest set ligeglade...skulle man vel næsten tro.

 

:lol: Hvor er du sød :kys:

 

Men ja, jeg tror at de er temmelig ligeglade, den smule hale de hver især har, er i hvert fald fuldt funktionsdygtige, kan jeg hilse og sige :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...