Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Anderledes klikker søges ...

Featured Replies

Besvaret

Hjælp - jeg har hørt at der findes klikkere med en anden lyd end den sædvanlige.

Problemet er, at jeg har fra Alto var hvalp lavet "sådan en kliklyd med tungen" ,men den lyder rigtig meget som en klikker. Problemet er så nu at klik for Alto betyder "stop med at snus - og kom videre i teksten" :mrgreen: - min træner grinede af mig :evil: men hun kunne jo også se hans reaktion på klikkeren :lol:

Har hørt at man kan få klikkere med lyd som en and, båt-horn eller lign. Er der nogen der ved, hvor man kan købe dem henne ??

Besvaret
Hjælp - jeg har hørt at der findes klikkere med en anden lyd end den sædvanlige.

Problemet er, at jeg har fra Alto var hvalp lavet "sådan en kliklyd med tungen" ,men den lyder rigtig meget som en klikker. Problemet er så nu at klik for Alto betyder "stop med at snus - og kom videre i teksten" :mrgreen: - min træner grinede af mig :evil: men hun kunne jo også se hans reaktion på klikkeren :lol:

Har hørt at man kan få klikkere med lyd som en and, båt-horn eller lign. Er der nogen der ved, hvor man kan købe dem henne ??

Hunde har jo en langt bedre hørelse end mennesker - så det vi opfatter som ens lyde, opfatter hunden ofte som forskellige....

Jeg ville begynde at lægge værdi på en alm klikker og så tage den derfra - jeg ville blive meget overrasket, hvis hunden ikke kunne skelne - eller også ville jeg tage den til en ørelæge :blink:

Besvaret

Køb en lille gummiand...:-D

Besvaret

Jeg har en der siger forskellige pling lyde, den må du godt få :-D

Jeg kan desværre ikke huske hvor jeg købte den henne

Besvaret
Tak - det vil jeg rigtig gerne :5up: Vi kan kombinerer det med aflevering af alle jeres præmier :oops:

ok :-D