Besvaret September 28, 200916 år comment_227396 Hej Jeg er endnu ikke så kendt her på HF, så ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig. Jeg kan se at når folk skriver i forum, så kan man se deres billeder oppe i venstre hjørne. Men hvordan får jeg det frem? Jeg har været inde og vælge profilbillede, men der sker ikke rigtig noget. Nogle der kan hjælpe en absolut ikke computernørd :blink: Rapporter
Besvaret September 28, 200916 år comment_227399 Hej Jeg er endnu ikke så kendt her på HF, så ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig. Jeg kan se at når folk skriver i forum, så kan man se deres billeder oppe i venstre hjørne. Men hvordan får jeg det frem? Jeg har været inde og vælge profilbillede, men der sker ikke rigtig noget. Nogle der kan hjælpe en absolut ikke computernørd :blink: Prøv at vælge "avatar" i stedet PS: Super profilbillede Rapporter
Besvaret September 28, 200916 år comment_227406 Så var den der :blink: Tusind tak for din hjælp. Rapporter