Hop til indhold

Dækken til gigant hund??


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

:vinken:

 

Jeg har været igennem samtlige netbutikker og butikker i min omegn, men de har bare ikke dækner til Emil str.

 

Han er 86 cm over ryggen og har jo en relativt dyb brystkasse.

 

Han bliver større endnu, men vi kan simpelthen ikke gå denne vinter i møde uden et dækken.

 

Han er kuldskær og når han tilbringer mange timer udenfor med mig, så skal vi have et tykt, vandtæt, og vindtæt dækken.

 

Hjæææælp os! Kender i til steder hvor i har købt dækkener til jeres store hunde?

 

På forhånd tak:-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst grand01

jeg har et fra Hurtta derhjemme købt på en netshop - det er rødt og den største størrelse - men det er alt for stort til min lille tæve hund. Vil du købe så kan jeg tage billede af det og måle. Jeg vil nemlig rigtig gerne have et et nr. mindre. til hende ....

 

Det er kun brugt sidste vinter til når hun lå i bilen efter endt træning. Eller til de meget kolde frost/snedage.....og det er foret...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jeg tænkte også et føl, da vi overvejede et til Aslan, eller at få min mor til at sy det, men hvis det kører for ham jannik, så bestiller vi jo bare der :blink:

 

 

To sjæle, én tanke:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Hvad med et pony-dækken??....Eller et dækken til et føl?? :hmm:...

 

Ja det var nemlig også min tanke....dog tænker jeg på hvor godt det vil sidde når han spæner rundt mv. Nu kender jeg jo hestedækknerne og de ligger en del anderledes end hunde dækkener.

 

Men problemet er bare at mange føl-dækkener pt er for store....suk suk....

 

Emil er sådan lige midt i mellem.Argh what to do!

 

Tak for hjælpen! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tænkte også et føl, da vi overvejede et til Aslan, eller at få min mor til at sy det, men hvis det kører for ham jannik, så bestiller vi jo bare der :blink:

 

To sjæle, én tanke:5up:

 

 

Mmmmm det gør i bare, med det tempo Jannik har på for tiden så skal i nok bestille et til jeres næste hund hvis det skal kunne bruges :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...