Besvaret Oktober 22, 200916 år comment_240937 - siger forfatterne af ny bog. http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/10/22/135553.htm?rss=true# Rapporter
Besvaret Oktober 22, 200916 år comment_240942 Kan en person der kører 4x4 og har store hunde evt. spise en person fra et tredje land for at rette op på det?? :hmm: Rapporter
Besvaret Oktober 22, 200916 år comment_240943 Var det så ikke mere miljøvenligt at afskaffe menneskerne, det er dem der har den største målstok 4hjulstrækkeren forurener også med udstødning benzinforbrug m.m. synes han går ret let hen over den 4 hjuler end med hunde, katte, hamster m.m. så deres regnestykke går efter min mening ikke helt op mod hundene men de elsker nok 4 hjuleren mere end dyrene Rapporter
Besvaret Oktober 22, 200916 år Forfatter comment_240947 Jeg kunne også godt tænke mig at se et tilsvarende regnestykke på katte... Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271749 Man skal vel så også modregne alt det hunde og katte gør godt for, skal man ikke? Når man har kæledyr (især hund/kat) får man som bonus: nedsat blodtryk = mindre medicin ~ øget velvære og mindre ensomhed = bedre livs kvalitet og nedsat medicin forbrug ~ for hunde er der øget motion = øget livs kvalitet og færre sygehus regninger ~ så er der alle service og handicap hundene og hunde og katte på plejehjem og som hospital besøgs dyr = øget livskvalitet, færre penge og forurening pga. øget selvstændighed og færre hjælpere for de handicappet ~ så er der også lavinehunde = øget sikkerhed for os mennesker, bombehundene, sweiss (staveplade?) hundene osv osv... Alt-i-alt er det vist et regnstykke der skal regnes bedre ud i sin helhed, for at kunne lave en mere korrekt "lige over" sammenligning og jeg tror at hundene kommer ud som vinderne - lad os alle spise vores biler i stedet Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271765 Hmm kan ikke åbne linket, men har læst noget om det før, indrømmet at jeg ikke sådan nærlæste det, var simpelhen for åndsvagt et regnestykke :damn: ved ikke hvilke tåber der sidder og finder udaf sådan noget, er det ikke det ene så er det noget andet som er samfundets fjende nr 1, nu er det så hunde :stupid: Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271779 Hvorfor ikke lade, de sultne spise de hjemløse? To problemer løst på en gang. Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271804 Hmm...sidste år kunne man jo give en ged til en sulten afrikaner...kan man give en afrikaner til en sulten ged i år så? For ligesom at sige undskyld til naturen og genoprette balancen?:hmm: Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271815 Hmm...sidste år kunne man jo give en ged til en sulten afrikaner...kan man give en afrikaner til en sulten ged i år så? For ligesom at sige undskyld til naturen og genoprette balancen?:hmm: Tror en buttet justitsminister mætter mere end en afmagret neger :hmm: Synes alle de beregninger er lidt søgte, men godt at få fokus på de økologiske kiwier, der er ikke meget øko over noget der er transporteret jorden rundt etc. Petrine forurener helt vildt, tænk bare på flyveturene hun tager Rapporter
Besvaret December 5, 200916 år comment_271817 Tror en buttet justitsminister mætter mere end en afmagret neger :hmm: Synes alle de beregninger er lidt søgte, men godt at få fokus på de økologiske kiwier, der er ikke meget øko over noget der er transporteret jorden rundt etc. Petrine forurener helt vildt, tænk bare på flyveturene hun tager Hvis de kan lide Harry Potter spiser de ham nok ikke... Rapporter