Hop til indhold

Bortløbet hund i Egå ved Århus


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

En af min datters netveninders hund er løbet bort. Familien skulle have været til Sjælland i dag, men leder nu med lys og lygte efter hunden, som skulle have være passet i Egå. Det er pasningsstedet hunden er løbet bort fra.

Jeg tænkte at måske nogle af alle jer der bor i det østjyske vil holde øjnene åbne.

Nedenstående er saxet fra Dyrenes beskyttelse.

 

26-07-2008

Hund

Mix af Kleine Münsterländer / Springerspaniel

 

Kaldenavn: Bianca

Alder: 7 år Køn: Hun

Farve: sort hvid

Særlige kendetegn: sort hvid lang håret

Mærkningstype: Chipmærke

Forsvundet fra: Hægvej 9

8250 Egå

Dato: 26-07-2008

Bemærkninger:

Skulle passes hos vores datter men forsvandt ud af hendes have 5 min efter vi havde sat hende af, hun er ikke set siden vi har nu søgt i 7 timer. Hun har aldrig været her før, så kan ikke finde hjem.

 

Henvendelse: Hanne Letz

Astersvænget 22

7730 Hanstholm

 

Telefon: 41356119

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO
Der er også forsvundet en norsk buhund i beder, hvis nogen skullle se den:)

 

Hmmm, det er jo begge to i 'mit område', så hvis de findes kommer de ud på internatet. Springer/Munsteren Bianca skulle jo være chippet, så det burde være ligetil at få fat i ejeren der, men, LuckyLuna, hvor har du set det med Buhunden? Kunne nemlig godt tænke mig at vide om hunden er mærket + en kontaktadresse, bare for det tilfælde at den skulle dukke op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, det er jo begge to i 'mit område', så hvis de findes kommer de ud på internatet. Springer/Munsteren Bianca skulle jo være chippet, så det burde være ligetil at få fat i ejeren der, men, LuckyLuna, hvor har du set det med Buhunden? Kunne nemlig godt tænke mig at vide om hunden er mærket + en kontaktadresse, bare for det tilfælde at den skulle dukke op.

 

 

Jeg så bare en plakat med en efterlysning.. jeg fik ikke lige fat i så meget mere, udover den var meget savnet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...