Hop til indhold

Jeg savner mine piger..


Gæst Foofoo
 Share

Recommended Posts

For en måned siden flyttede jeg fra min daværende kæreste. Vi havde 2 hunde sammen og de endte med at blive ved ham, da han er udlært med fast arbejde og blev boende i huset.

 

Men jeg savner dem hver eneste dag. Jeg er så ked af det uden dem og føler mig så ensom.

Jeg savner at vågne op med dem hver morgen, at komme hjem til 2 piger der altid er glade.

Alt det jeg hadede ved at have hund, så som hundehår, gåture i regn og slud, tiggeri, trækken i snoren, gøen - Det savner jeg og jeg savner dem.

Jeg prøver så vidt muligt at undgå og se dem, både fordi jeg ikke ønsker at min ekskæreste skal blive ved med at være en del af mit liv, men også fordi det gør så ondt og jeg bliver ked af det hver gang jeg skal sige farvel igen.

 

Jeg har ikke taget hundene med mig da jeg på nuværende tidspunkt ikke ved hvad mit liv bringer. I øjeblikket er jeg studerende og agter at påbegynde videregående uddannelse, men ved endnu ikke hvad. Derudover blev jeg testet for svær-multiallergiker da jeg havde hundene og kan efter jeg ikke har dem mere klart mærke positiv forskel.

 

Jeg ved at de er alene 10 timer om dagen og ikke bliver aktiveret nok. Men er det bedste for dem at blive boende hvor de er vant til og hvor de kan blive sammen med deres ene ejer?

 

Holder jeg nogensinde op med at spekulere på hvordan de har det? Hvornår stopper jeg med at savne dem? Hvornår stopper jeg med at føle mig ensom og alene uden dem?

 

Ved ikke præcist hvad jeg ville med den her debat. Jeg savner dem bare så meget.

Den ene var 4 år og den anden var lige fyldt 1 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er en trist historie - hvor er jeg ked af det på dine vegne:(

 

Desværre er det sådan at du altid vil savne dem. Men med tiden bliver det nemmere at håndtere. Og en dag, nok før du tror det, har du hund igen. Den vil aldrig kunne erstatte de andre to, men den vil tage al den kærlighed du har sparet op imens.

 

Du skal ikke slå dig selv oven i hovedet over hvordan det er blevet. Sådan er det bare!

 

Der er masser af mennesker der af og til har brug for en til at lufte en hund eller passe den nogle dage, så måske du kunne tilbyde det? Altså hvis racen passer med dine allergier?

 

Held og lykke - håber du snart er ovenpå igen:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu synes jeg bare alting virker så uoverskueligt. Jeg føler jeg har efterladt dem til ingenting, et liv i ingenting.

Jeg kunne sagtens få tid til at gå lidt ture med andre hunde og eventuelt også passe dem, men jeg føler ikke jeg kan være det bekendt. Jeg føler ikke at det er okay og kunne lide andre hunde mere, når jeg ikke engang var i stand til at sørge for et langt og blivende hjem ved mig.

Jeg er så ked af det uden dem... :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...