Hop til indhold

Hvid løbetid

Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Halløj.

Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvid løbetid?

Jeg kunne måske eventuelt godt tro at Svea var i løbetid. Oscar er meget interesseret i hende, og hun humper ham lige så meget som han humper hende. Sidstnævnte vil hun selvfølgelig ikke have...

Jeg synes hun er lidt hævet... Det kan selvfølgelig også bare være at løbetiden er på vej, og hun bare ikke er begyndt at bløde endnu...

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Trille "led" af hvide løbetider og blev steriliseret hvor dyrlægen fandt en masse cyster på æggestokkene.

Jeg var ikke i tvivl om disse løbetider da jeg jo havde hanhund i huset også og han fortalte mig tydeligt at der var noget i gære.

Trille hævede ikke tydeligt op.

Jeg er sikker på at din dyrlæge kan forklare en masse om det

Link til indlæg
Del på andre sites

Stella lider jo under hvide løbetider.

Kan desværre ikke fortælle dig så meget om dem, udover at de er tydeligt meget udbehagelige for hende og at jeg, som du jo ved, kraftigt overvejer om hun skal steriliseres pga. det :-)

Svea er overhovedet ikke mærket af noget som helst... Oscar er heller ikke efter hende konstant... Så jeg tror på at hun nok skal komme i rigtig løbetid. Med mit held lige når vi kommer til VSS, hvilket så gør at Oscar og jeg sikkert kan skyde en hvid pil efter LP :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har en tæve som har haft hvide løbetider og almindelige løbetider, så de behøves ikke kun have hvide løbetider.

Lyssa har haft to løbetider, men ingen af dem har været normale: hvide og kort varighed. Muligvis pga. psykisk "undertrykkelse" fra de andre hunde :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites