Hop til indhold

Hvid løbetid

Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Halløj.

Er der nogle der kan fortælle mig lidt om hvid løbetid?

Jeg kunne måske eventuelt godt tro at Svea var i løbetid. Oscar er meget interesseret i hende, og hun humper ham lige så meget som han humper hende. Sidstnævnte vil hun selvfølgelig ikke have...

Jeg synes hun er lidt hævet... Det kan selvfølgelig også bare være at løbetiden er på vej, og hun bare ikke er begyndt at bløde endnu...

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Trille "led" af hvide løbetider og blev steriliseret hvor dyrlægen fandt en masse cyster på æggestokkene.

Jeg var ikke i tvivl om disse løbetider da jeg jo havde hanhund i huset også og han fortalte mig tydeligt at der var noget i gære.

Trille hævede ikke tydeligt op.

Jeg er sikker på at din dyrlæge kan forklare en masse om det

Link til indlæg
Del på andre sites

Stella lider jo under hvide løbetider.

Kan desværre ikke fortælle dig så meget om dem, udover at de er tydeligt meget udbehagelige for hende og at jeg, som du jo ved, kraftigt overvejer om hun skal steriliseres pga. det :-)

Svea er overhovedet ikke mærket af noget som helst... Oscar er heller ikke efter hende konstant... Så jeg tror på at hun nok skal komme i rigtig løbetid. Med mit held lige når vi kommer til VSS, hvilket så gør at Oscar og jeg sikkert kan skyde en hvid pil efter LP :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Jeg har en tæve som har haft hvide løbetider og almindelige løbetider, så de behøves ikke kun have hvide løbetider.

Lyssa har haft to løbetider, men ingen af dem har været normale: hvide og kort varighed. Muligvis pga. psykisk "undertrykkelse" fra de andre hunde :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde en 'lånehund' sidste år der begge gange hun var i løbetid her hos mig, havde såkaldt hvidløbetid, der var ikke en dråbe (synligt) blod i nogen af de to løbetider og jeg syntes ikke at hun var synderligt hævet, men det kan måske skyldes at jeg er mest til hanhunde og ikke er så trænet i at gå og glo tæver i numsen :mrgreen: Anyway, på trods af manglende blod og muligvis manglende eller delvis mangelde hævelse, så fungerede hendes løbetider normalt og hun blev parret tre gange på normalvis i første løbetid -altså den første mens hun var hos mig, ikke tævens første! Og fik 5 dejlige hvalpe :lun: Og anden gang hun var i løbetid hos mig var der heller intet blod, men der er ingen tvivl om at hun gladeligt ville have ladet sig parre hvis hun havde fået lov :blink:

Den pågælende tæves øvrige løbetider har så vidt jeg ved været 'normale'.

Link til indlæg
Del på andre sites