Gæst mille&baloo Skrevet Oktober 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Da jeg var barn havde jeg en samojedespids ved dyrelægen fik jeg at vide at det var godt at give den en gulerod hver dag da det er det samme som at børste dens tænder, er der nogen der ved om det passer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bellapigen Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Det er helt rigtigt :blink: En gulerod er rigtig godt for bisserne. Bella får en halv hver morgen, og hun får stor ros over sine tænder når vi besøger dyrlægen. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Potemis Besvaret Oktober 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2009 Det kunne være jeg skulle prøve det.. Hun gider godt nok ikke æde dem, men flænse dem vil hun godt. Cookie får også altid ros hos dyrlægen for sine smukke tænder. Sidst spurgte hun endda om jeg børster dem? Og det gør jeg ikke måtte jeg indrømme.. Er gulerødder så bedre for bisserne end ben og sådan noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bellapigen Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Om det er bedre ved jeg ikke. Tror bare det er godt med lidt at tygge i så madreser, tandsten osv forsvinder. Hvis jeg giver Bella en hel gulerod, splitter hun den også bare ad. Men hvis hun kun får en halv, så spiser hun den hele. :hmm: Så hun får kun den halve, eller er der gulerod i hele stuen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Er gulerødder eller kødben egentlig bedst for maven? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bellapigen Besvaret Oktober 19, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2009 En gulerod er jo altid sundt. Mht til ben, så kommer det helt an på hvilket ben du giver. Hvis det er marvben du tænker på så er der både for og imod. Bella får ofte marvben, men vores genbo der er dyrlæg siger at hun faktisk tit får hunde på operationsbordet fordi de har fået noget af benet fast i halsen. Men det er jo noget de elsker at ligge og guffe med. Men hvis hunden kan lide en gulerod, så hold endelig ikke tilbage. Men et ben i ny og næ når de skal forkæles, skal jo også være til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts