Hop til indhold

Øre problemer


Gæst Janni
 Share

Recommended Posts

Gæst Jørgen Larsen
Er allerede igang med at undersøge hvor, hvordan og priser de forskellige steder :)

Hej Janni; jeg har haft dit problem inde på livet et stykke tid med Laika

hun havde de samme symptomer som du beskriver med din hund

vi gik til doktor dyr og fik noget til at smøre hendes øre med og det gik væk en kort periode

men efter et stykke tid kom det igen, hun fik så noget andet at smøre ørene i som også hjalp en tid men ikke nok

Laika fik så foretaget en grundigere undersøgelse som viste at det var svamp hun havde fået udviklet i øret

svampen sidder helt nede i bunden af øregangen helt nede ved trommehinden

så den er svær at se hvis du kigger i dens øre, det du ser er noget materie som lugter surt

vi fik en tid til hende igen hos doktor dyr hvor hun så skulle lægges væk og have foretaget en rigtig grundig ørerensning

nu har hun gået et par måneder og det har hjulpet hun har rene og pæne øre igen

så mit råd til dig er en tur til din dyrlæge og få ørene renset godt og grundigt igennem

det koster hos min doktor ( ALT for dyr ) 2000 kr. men jeg har ikke fortrudt at ofre det på Laika

hvis du har lidt økonomisk problemer kan du sikkert få en afdragsordning med din dyrlæge

hvis det er en seriøs dyrlæge vil han helt sikkert ikke lade hunden lide på grund af penge

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...