Hop til indhold

Billeder af mine dyr fra lille til stor


Gæst Bam Bam
 Share

Recommended Posts

Gæst Bam Bam

Murphy. Tror han er omkring 14 dage her

 

Golden.jpg

 

 

Murphy 4 måneder

 

20080203_039.jpg

 

 

Murphy 8 måneder

 

IMG_0428.jpg

 

Murphy 10 måneder

 

Murphy1.jpg

 

Murphy 19 måneder. Han ligger sammen med min anden Maine Coon kat som desværre døde kort tid efter.

 

IMG_0444.jpg

Romulus 19 dage gammel

 

Rom19.gif

 

3 uger

 

helle2.jpg

 

9 uger

 

h1.jpg

 

4 måneder

 

P3090749.jpg

 

18 måneder ( beklager den dårlige billedekvalitet)

 

P7120879.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Murphy har altså bare det der Golden-look som man ikke kan stå for - især hans blik :lun:

 

Romulus er nu også rigtig sød, især som killing! Vores Pippi er også fræk rød, men kun på 3kg! :blink:

Er som nævnt før, lidt bange for Romulus, som han ligger der og langsomt overtager verdensherredømmet! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Murphy har altså bare det der Golden-look som man ikke kan stå for - især hans blik :lun:

 

Romulus er nu også rigtig sød, især som killing! Vores Pippi er også fræk rød, men kun på 3kg! :blink:

Er som nævnt før, lidt bange for Romulus, som han ligger der og langsomt overtager verdensherredømmet! :mrgreen:

 

Ja, det er det jeg synes er så fedt ved Maine Coons. De ser ud som om de ejer hele verden:slem::banan:

Jeg er nu også vild med rød/hvide huskatte som Pippi. Hun ser rigtig sød ud. Putter og leger dine to også sammen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er det jeg synes er så fedt ved Maine Coons. De ser ud som om de ejer hele verden:slem::banan:

Jeg er nu også vild med rød/hvide huskatte som Pippi. Hun ser rigtig sød ud. Putter og leger dine to også sammen?

 

Hehe.. Pippi er ved at lære det med verdensherredømmet (pt handler det om at afskære min kontakt til HF og lign), men hun ser ikke helt overbevisende ud endnu (se foto)! :mrgreen:

 

Mio har ikke lært, at lade hende være endnu, så han kan ikke ligge ved hende, uden at slikke og det gider hun ikke! :lol:

Nogle gange ser det dog ud somom hun selv kommer hen og finder sig i det, men andre gange så er hun ude på at lege, og så starter den vilde bryderkamp mellem de to.

Mio er meget blid og rolig, mens Pippi er lidt bisset med tænder og kløer nogle gange. Men det kommer langsomt tror jeg, de har jo kun været "bror" og "søster" i ca 3mdr. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Pippi er ved at lære det med verdensherredømmet (pt handler det om at afskære min kontakt til HF og lign), men hun ser ikke helt overbevisende ud endnu (se foto)! :mrgreen:

 

Mio har ikke lært, at lade hende være endnu, så han kan ikke ligge ved hende, uden at slikke og det gider hun ikke! :lol:

Nogle gange ser det dog ud somom hun selv kommer hen og finder sig i det, men andre gange så er hun ude på at lege, og så starter den vilde bryderkamp mellem de to.

Mio er meget blid og rolig, mens Pippi er lidt bisset med tænder og kløer nogle gange. Men det kommer langsomt tror jeg, de har jo kun været "bror" og "søster" i ca 3mdr. :lun:

 

:hjerte: åh, hvor er hun dejlig med de røde farveklatter på og omkring næsen:hjerte: og jeg kan se hun allerede er ved, at overtage hjemmet(pc`en), så mon ikke verdensdømmet snart kommer:slem::mrgreen::mrgreen:

 

Ja, det lyder da til de nok skal blive rigtig glade for hinanden. Jeg havde kattene først og de var større end Murphy da jeg fik ham, så der var respekt med det samme. Murphy slikker dog aldrig på Romulus, man han vasker tilgengæld Murphy hver morgen. Og Murphy elsker det, specielt når det er inde i øret:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Murphy. Tror han er omkring 14 dage her

 

Golden.jpg

 

 

Murphy 4 måneder

 

20080203_039.jpg

 

 

Murphy 8 måneder

 

IMG_0428.jpg

 

Murphy 10 måneder

 

Murphy1.jpg

 

Murphy 19 måneder. Han ligger sammen med min anden Maine Coon kat som desværre døde kort tid efter.

 

IMG_0444.jpg

Romulus 19 dage gammel

 

Rom19.gif

 

3 uger

 

helle2.jpg

 

9 uger

 

h1.jpg

 

4 måneder

 

P3090749.jpg

 

18 måneder ( beklager den dårlige billedekvalitet)

 

P7120879.jpg

 

Nøj hvor er din hund flot.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...