Hop til indhold

Vestfolden den 22. november 2009 ?


FOX
 Share

Recommended Posts

Hm jeg tror altså at jeg har brug for at få skåret lidt mere ud i pap om i vil have vi skla blive væk eller ej :mrgreen: Husk jeg har ammehjerne og den derfor ikke fungerer alt for godt :cry:

 

Buddha har ikke hostet i dag, men det er jo ingen garanti for om han er rask eller ej ( eller om han nogensinde har haft kennelhoste )

 

Som jeg læser det er Terkelsen bekymret men har sine hunde vaccineret?

 

Fox er ikke så bekymret men vil ikke udsætte sine hunde for fare, det ved jeg altså ikke helt hvad betyder :-D

 

 

Så i må lige skære lidt i pap for mig :mrgreen:

 

Altså jeg bliver gerne væk for jeres skyld hvis det er det i gerne vil have men jeg vil vide det klart :-D

 

Og jeg skal vide det i aften så jeg kan stå op efter det i morgen tidlig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 128
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

...at jeg først ser denne tråd nu:hmm:...

og så er det ikke i "jydeland" :banan:

men.. er det for sent at tilmelde sig?:engel:

ellers...

 

...i glostrup tjek:5up: kl?? :confused: er der begrænsninger på hvor mange hunde man må tage med? (har 2)

 

Hvis vi må/der er mulighed for det tager mig og pippi med :mrgreen:

 

Jeg er helt sikker på du gerne må komme med, det er kl 10:lol:

Og tror du må have alle de hunde med du har lyst til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm jeg tror altså at jeg har brug for at få skåret lidt mere ud i pap om i vil have vi skla blive væk eller ej :mrgreen: Husk jeg har ammehjerne og den derfor ikke fungerer alt for godt :cry:

 

Buddha har ikke hostet i dag, men det er jo ingen garanti for om han er rask eller ej ( eller om han nogensinde har haft kennelhoste )

 

Som jeg læser det er Terkelsen bekymret men har sine hunde vaccineret?

 

Fox er ikke så bekymret men vil ikke udsætte sine hunde for fare, det ved jeg altså ikke helt hvad betyder :-D

 

 

Så i må lige skære lidt i pap for mig :mrgreen:

 

Altså jeg bliver gerne væk for jeres skyld hvis det er det i gerne vil have men jeg vil vide det klart :-D

 

Og jeg skal vide det i aften så jeg kan stå op efter det i morgen tidlig :-D

 

Og det markerede i sort - derfor må i gerne deltage for mig :5up:- håber de andre lige melder ind :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det markerede i sort - derfor må i gerne deltage for mig :5up:- håber de andre lige melder ind :mrgreen:

 

 

Okay, det var også sådan jeg egentlig læste dit indlæg men var alligevel i tvivl og det sidste jeg vil er at træde nogen over tæerne :oops:

 

Ja jeg håber også at alle I andre vil komme med jeres mening. Vi vil helt vildt gerne med men ingen skal blive væk på grund af os, så trækker vi os hellere.

Men som sagt så har der ikke været noget overhovedet at høre på Buddha i dag så måske er det også bare en storm i et glas vand. Jeg ved det bare ikke med sikkerhed :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, det var også sådan jeg egentlig læste dit indlæg men var alligevel i tvivl og det sidste jeg vil er at træde nogen over tæerne :oops:

 

Ja jeg håber også at alle I andre vil komme med jeres mening. Vi vil helt vildt gerne med men ingen skal blive væk på grund af os, så trækker vi os hellere.

Men som sagt så har der ikke været noget overhovedet at høre på Buddha i dag så måske er det også bare en storm i et glas vand. Jeg ved det bare ikke med sikkerhed :-)

 

Hvis Buddha ikke hoster idag tror jeg ikke det har været kennelhoste :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen problemer herfra.

Vi ses bare derude.

 

Har prøvet at blive smittet før og det tog to dage med ekstra "morfar" så var den ged barberet.

 

Det er i øvrigt kun "farligt" hvis der tilstøder andet til hosten. Som hvis hunden er svagelig m.m.

 

Ingen svage hunde her .

 

Vi ses.

 

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

...at jeg først ser denne tråd nu:hmm:...

og så er det ikke i "jydeland" :banan:

men.. er det for sent at tilmelde sig?:engel:

ellers...

 

...i glostrup tjek:5up: kl?? :confused: er der begrænsninger på hvor mange hunde man må tage med? (har 2)

 

Hvis vi må/der er mulighed for det tager mig og pippi med :mrgreen:

 

Det er overhovedet ikke forsent at melde sig til - det er jo først imorgen :mrgreen:

 

Vi mødes ved p-pladsen kl. 10.00

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Nej det kan godt ske du har ret :-D (forhåbentlig )

 

 

Jamen så mangler vi lige at høre fra de sidste par stykker, foreløbig så tillader jeg mig at glæde mig igen :-)

 

Afslører lige min uvidenhed.. Kennelhoste er en virus? Som giver hoste og influenzalignende symptomer som hos mennesker?

 

Altså snue for ellers raske hunde?

 

Hvis det bare er det er du velkommen for mig :-D Nura omgåes så mange hunde at hun sikkert har smittemuligheder dagligt i forvejen. Desuden lyder din hund ikke synderligt syg.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm jeg tror altså at jeg har brug for at få skåret lidt mere ud i pap om i vil have vi skla blive væk eller ej :mrgreen: Husk jeg har ammehjerne og den derfor ikke fungerer alt for godt :cry:

 

Buddha har ikke hostet i dag, men det er jo ingen garanti for om han er rask eller ej ( eller om han nogensinde har haft kennelhoste )

 

Som jeg læser det er Terkelsen bekymret men har sine hunde vaccineret?

 

Fox er ikke så bekymret men vil ikke udsætte sine hunde for fare, det ved jeg altså ikke helt hvad betyder :-D

 

 

Så i må lige skære lidt i pap for mig :mrgreen:

 

Altså jeg bliver gerne væk for jeres skyld hvis det er det i gerne vil have men jeg vil vide det klart :-D

 

Og jeg skal vide det i aften så jeg kan stå op efter det i morgen tidlig :-D

 

Ja vi er bekymrede, men det betyder bestemt ikke at vi mener at I ikke er velkomne i morgen. Vores generelle bekymring har jo netop gjort at vi har valgt at vaccinere vores piger.

 

Og så vil vi lige meddele at det desværre kun er måske at vi kommer :cry:

 

Jeg er stadig hårdt ramt af influenza A og Mille er heller ikke helt frisk (hun har en hævelse på brystkassen som vi ikke ved hvad er), så hvis vi kommer bliver det formentlig et forholdsvis kort visit.

 

Vi håber vi kommer men hvis ikke, så håber vi I får nogle hyggelige timer og glæder os til næste gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja og hvis vi ikke er der præcis kl 10 så kan i bare gå ind i folden, vi kommer men skal lige have sofie afleveret hos min veninde først, tror ikke hun syntes det ville være så fedt at være med i regnen :-D

 

Har du stadigvæk mit telefonnr. ?? - bare hvis folden nu er optaget, så går vi jo videre til den store græsplæne (det er ikke langt væk fra folden):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark for endnu en hyggelig dag, alle sammen! Utroligt, som man altid hygger sig i jeres selskab :mrgreen:

 

Øv vi kom desværre ikke med:megaked: vi har haft en lidt uheldig nat på toiletterne, højst sandsynligt efter et dårligt restaurant besøg i går aftes:cry:

 

Håber i andre havde en god tur:-D

 

Det var bare rigtig øv :ae:

 

Men så ses vi nok til næste træf :5up:

 

Hjemvendt fra en lidt våd omgang hundetræf :mrgreen: - men tror nu nok alle hundene hyggede sig alligvel :5up: Desværre lykkedes det ikke at få fotograferne (Jeanette og Rene) overtalt til at komme, så i må nøjes med mine evner som amatørfotograf :oops:

 

Og mine :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...