Hop til indhold

Lege og luftekammerat i sønderjylland


Gæst susana
 Share

Recommended Posts

Lyder som et fint sted.

 

Jeg vil lægge ud med at foreslå en dato.

 

Søndag den 15 November, kl 13? På marken bag Susana's hus. (jeg går udfra vi får en udførlig kørevejledning..;-))

 

Er der nogen der bider på?

 

Jeg er med på denne dato ... Men kommer nok kun med to hunde da alle 5 er lidt af et arbejde at holde styr på når der er flere fremmede og nye de gerne vil hilse på :slem:

 

Datoen er hermed skrevet op :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, det må vi da kunne finde ud af. Såååå langt er der jo altså heller ikke mellem rødekro og sønderborg.

 

Bonnie er pt i løbetid så vi holder lidt lav profil de næste par uger, men så må vi lige finde ud af noget. Forhåbentlig er chico rask igen til den tid.

 

Vi går tit i legestue så Bonnie er osse vant til andre hunde, meeeen hun er kun 14 måneder og TEMMELIG legesyg, så hun kan godt lide at drille lidt. Hun kan dog hurtigt sættes på plads af en irriteret voksenhund, så det kan man jo håbe dine er klar til at gøre??

 

Nynne skal nok sige fra hvis der er noget hun ikke gider eller hvis det bliver for meget, det er der ingen tvivl om.. Chico er også bare en stor 'hvalp' endnu.. Hun bliver 2 sidst i februar..

Chico har lige været i løbetid og Nynne er i løbetid nu, så vi venter også helst lige.. (Og chico er også stadig syg..)

Men vi glæder os da til at få nogle hyggelige timer sammen med jer og jeres hunde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror også godt vi kan d. 15 :-)

Vi har et vennepar der har en golden retriver (En han) som også kan med andre hunde uden problemer, de vil sikkert også gerne med hvis det er iorden??

 

I må ihvertfald gerne lige sende adressen til os, hvis det er? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg glemte at skrive at jeg bor på 1'ste sal, med indgang i modsatte ende af huset, end gårdspladsen. Men holder øje med jer, kan jo ikke have så mange hunde i lejligheden:blink:

 

Fint nok, vi (eller Bonnie :mrgreen:) gør bare, for at annocerer ankomsten....

 

Må man forresten parkere på gårdspladsen? Eller er det ikke en "rigtig" gårdplads?

Vil helst undgå smide bilen et sted hvor du måske får problemer efterfølgende ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...