Hop til indhold

Lege og luftekammerat i sønderjylland


Gæst susana
 Share

Recommended Posts

Jeg tænkte om der er nogle venlige hunde her i det sydøstlige jylland der kunne tænke sig at lære Rufus at kende????

Redigeret af susana
rettelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hedder sådan en dejlig vovse så? :lun:

 

Vi bor i Århus men har venner og familie i Sønderborg/Åbenrå, så vi kunne jo sagtens aftale små møder når vi skal ned!? :5up:

 

Bliver altid så trist over, at Mio ikke har nogen at lege med, når vi tager sydpå. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tja hvis du spørger om racen såååå:blink: men lidt lab, lidt spids og noget breton, en MEGET livlig hund:-)

 

Doh :stupid: Det var jo Rufus! Det var fordi jeg kiggede på billedet af ham og der stod "sådan en hund" :oops::mrgreen:

 

Men rart med racer på også :5up: Han lyder dejlig :lun:

- Og er sikkert et godt match for Mio der også er meget "livlig" i leg!

 

Men jeg kan jo bare skrive herinde, hvis vi har planer om at komme nedad - held og lykke med at finde en fast legekammerart til ham, det er det bedste med sådan nogle hundevenner! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad hedder sådan en dejlig vovse så? :lun:

 

Vi bor i Århus men har venner og familie i Sønderborg/Åbenrå, så vi kunne jo sagtens aftale små møder når vi skal ned!? :5up:

 

Bliver altid så trist over, at Mio ikke har nogen at lege med, når vi tager sydpå. :roll:

 

Hov, hva' snakker du om? :evil: Vi bor I sønderborg, og Bonnie vil da være heeeelt med på at strække ud sammen med Mio. De er vist lige lalleglade begge 2!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, hva' snakker du om? :evil: Vi bor I sønderborg, og Bonnie vil da være heeeelt med på at strække ud sammen med Mio. De er vist lige lalleglade begge 2!

 

 

Måske vi ind imellem kunne mødes midtvejs?????

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, hva' snakker du om? :evil: Vi bor I sønderborg, og Bonnie vil da være heeeelt med på at strække ud sammen med Mio. De er vist lige lalleglade begge 2!

 

:oops: Havde faktisk ikke fået med, at I var dernedefra.. Selvf vil Mio gerne lege med Bonnie også! :lun: Spørgsmålet er nok nærmere om hun gider ham, hvis han begynder på noget mindre høfligt! :roll: :blink:

 

Næste gang vi tager sydpå skriver jeg lige herinde, så kender du måske også et egnet sted, vi kan mødes! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil ihvertfald gerne :o)

Chico er lige pt syg, men ellers vil vi rigtig gerne..

Nynne knurrer altid gerne i starten når hun møder nye hunde, men så er det også det..

De er begge to godt socialicerede og især Chico kan godt lide at lege med andre hunde..

Vi er tit til hundetræf, så de er vant til at være sammen med andre hunde..

Vi bor i Rødekro, men har bil ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil ihvertfald gerne :o)

Chico er lige pt syg, men ellers vil vi rigtig gerne..

Nynne knurrer altid gerne i starten når hun møder nye hunde, men så er det også det..

De er begge to godt socialicerede og især Chico kan godt lide at lege med andre hunde..

Vi er tit til hundetræf, så de er vant til at være sammen med andre hunde..

Vi bor i Rødekro, men har bil ;-)

 

Jamen, det må vi da kunne finde ud af. Såååå langt er der jo altså heller ikke mellem rødekro og sønderborg.

 

Bonnie er pt i løbetid så vi holder lidt lav profil de næste par uger, men så må vi lige finde ud af noget. Forhåbentlig er chico rask igen til den tid.

 

Vi går tit i legestue så Bonnie er osse vant til andre hunde, meeeen hun er kun 14 måneder og TEMMELIG legesyg, så hun kan godt lide at drille lidt. Hun kan dog hurtigt sættes på plads af en irriteret voksenhund, så det kan man jo håbe dine er klar til at gøre??

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Havde faktisk ikke fået med, at I var dernedefra.. Selvf vil Mio gerne lege med Bonnie også! :lun: Spørgsmålet er nok nærmere om hun gider ham, hvis han begynder på noget mindre høfligt! :roll: :blink:

 

Næste gang vi tager sydpå skriver jeg lige herinde, så kender du måske også et egnet sted, vi kan mødes! :5up:

 

Ja, gør endelig det.

 

Bonnie er ret god til at fortælle hanhunde hvor de kan forsvinde hen, hvis de bliver for nærgående, hvis det var det du mente..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg bor i Hoptrup,og lige bag ved hvor jeg bor er der en stor brakmark og en eng, hvor jeg dagligt går med Rufus..... vi kunne jo tage en kande kaffe med! Rødekro er jo ikke langt, og vi har også bil!!!!

 

Det kunne være hyggeligt tror jeg!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså jeg bor i Hoptrup,og lige bag ved hvor jeg bor er der en stor brakmark og en eng, hvor jeg dagligt går med Rufus..... vi kunne jo tage en kande kaffe med! Rødekro er jo ikke langt, og vi har også bil!!!!

 

Det kunne være hyggeligt tror jeg!

 

:5up: Rødekro er ikke langt væk fra mig heller...

 

Hva med Slivsøen ?? må man gå med hunde der ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved Slivsøen skal hunde være i snor! Men som sagt er der en stor mark og eng lige bag ved hvor jeg bor, og der har vi aldrig snor på. Rufus er ikke så god endnu at han kan gå uden snor hvor der kan komme biler, vil jo gerne have ham længe:-P

 

Men lad os da finde ud af noget, bare ikke denne weekend!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved Slivsøen skal hunde være i snor! Men som sagt er der en stor mark og eng lige bag ved hvor jeg bor, og der har vi aldrig snor på. Rufus er ikke så god endnu at han kan gå uden snor hvor der kan komme biler, vil jo gerne have ham længe:-P

 

Men lad os da finde ud af noget, bare ikke denne weekend!

 

 

Lyder som et fint sted.

 

Jeg vil lægge ud med at foreslå en dato.

 

Søndag den 15 November, kl 13? På marken bag Susana's hus. (jeg går udfra vi får en udførlig kørevejledning..;-))

 

Er der nogen der bider på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men det er da en aftale:-))

Vi har godt nok en gang hundetræning fra 11-12 men så må Rufus sove hele mandag:blink:

 

Vil lige tilføje at jeg har talt med ejeren af marken og det er ok vi bruger den

Redigeret af susana
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...