Hop til indhold

Min hund er afhænig af mig.


Gæst Cecilialp
 Share

Recommended Posts

Gæst Cecilialp

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, det såre mit hjerte at se min tøs så ked af det når jeg står og skal til at ud af døren. Jeg kan ikke engang gå på toilet mere uden hun ligger lige uden for og venter på mig. Igår aftes skulle jeg til Fødselsdag ved en veninde, min kæreste blev hjemme ved hunden. Min kæreste skriver til mig et par timer efter jeg er taget afsted at han ikke kan få hende til at falde til ro, at jeg altså måtte kommer hjem. Hun sidder konstant ved døren og hyler, går frem og tilbage heletiden. han optog en video så jeg kunne se hvor slemt det var. flere har gjort mig opmærksom på det. Hun er sjældent alene hjemme, og hvis hun så er det ik ret længe af gangen, men sjældent kan andre end mig brugs. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal eller kan gøre? hun er mit et og alt og jeg er villig til at betale enhver pris for at hun skal få det bedre med det.

 

Nogle der har eller har haft samme problem?

Nogle der kan give gode råd?

 

på forhånd tak:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Jeg tror faktisk at du skal ud i at træne "alene-hjemme" bare i forbindelse af at være væk fra dig...

 

Altså at vænne hende til at nu er du på toilettet, nu er du i bad, nu er du ude med skraldet.. Alt imens din kæreste leger med hende eller laver nogle øvelser.. Og så langsomt øge tiden.

 

Du kunne også lokke din kæreste til at gøre noget med hende hun synes er sjovt.. Fx gå en tur i skoven eller lave fodersøg på græsset... Så ikke hun forbinder alt godt i sit liv med dig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Ved du hvad, det tror jeg faktisk du har ret i :)

det skal prøves og tak for det gode svar.

 

Jeg er selv alene med en tæve som jeg har haft fra hvalp af - og vi to er meget, meget knyttede til hinanden.. Men jeg har siden hun var lille haft hende med alle steder og også haft andre til at have hende med udenfor - og andre til at lege med hende mens jeg liiige var nede og handle og sådan.

 

Selvfølgelig er jeg stadig favoritten - og hun kan godt sidde og kigge på døren, hvis jeg er gået på toilettet uden hende. Men så skal hun jo bare distraheres til jeg kommer tilbage ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...