Hop til indhold

How to be the Leader of the Pack


Lonny
 Share

Recommended Posts

"How to be the Leader of the Pack" af Patricia B. McConnell

 

Er der nogen af jer der har læst denne bog?

 

Jeg har kigget lidt på den, og jeg har tidligere læst "The Other End of The Leash" af hende, og den syntes jeg var rigtig god.

 

Men jeg bliver altid lidt mistænktsom når jeg læser overskrifter om hvordan man bliver leder for sin flok :blink: Ved at søge på nettet har jeg desværre ikke fundet særlig meget om hvad bogen går ud på, så er der nogen af jer der har læst den og kan fortælle lidt om den?

 

http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=BOK183

Link til indlæg
Del på andre sites

"How to be the Leader of the Pack" af Patricia B. McConnell

 

Er der nogen af jer der har læst denne bog?

 

Jeg har kigget lidt på den, og jeg har tidligere læst "The Other End of The Leash" af hende, og den syntes jeg var rigtig god.

 

Men jeg bliver altid lidt mistænktsom når jeg læser overskrifter om hvordan man bliver leder for sin flok :blink: Ved at søge på nettet har jeg desværre ikke fundet særlig meget om hvad bogen går ud på, så er der nogen af jer der har læst den og kan fortælle lidt om den?

 

http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=BOK183

 

Jeg bliver også lidt misænkelig med den overskrift:hmm:(lidt mik øgendals ahhh, ahhh, ahh-ej)

 

Har ikke læst den. Men den lyder god med det der står i linket

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo også Patricia B. McConnell der har skrevet "i den anden ende af hundesnoren" og den kan jeg varmt anbefale :-D

- så jeg ville godt vove at købe den du har fundet, men måske tjekke om den kunne fåes billigere andre steder :blink:

 

Det var jo også det jeg skrev :blink:

 

Men jeg tror nu alligevel ikke jeg gider bruge tid på at lede efter en bog på 16 sider, selvom jeg er enig med dig om at "I den anden ende af hundesnoren" er en rigtig god bog :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var jo også det jeg skrev :blink:

 

Men jeg tror nu alligevel ikke jeg gider bruge tid på at lede efter en bog på 16 sider, selvom jeg er enig med dig om at "I den anden ende af hundesnoren" er en rigtig god bog :5up:

 

 

ja det så jeg efter at havde postet :stupid::oops:

jeg sidder lige og kigger lidt efter den, men falder jo også over en masse andre bøger på vejen... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

ja det så jeg efter at havde postet :stupid::oops:

jeg sidder lige og kigger lidt efter den, men falder jo også over en masse andre bøger på vejen... :mrgreen:

 

Uha ja, det er altså en farlig ting, det der med at kigge efter bøger, jeg for altid brugt for en mindre formue, det er alt for let bare at "klikke" på 10 forskellige bøger, trykke bestil, og så glemmer man helt at pengene rent faktisk bliver trukket på kontoen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg har lige undersøgt det lidt mere, og har fundet ud af at bogen er på 16 sider og koster 99 kroner :shock:

 

Jeg tror ikke på at man kan gå i dybden med noget så vigtigt på 16 sider, så jeg behøver vist ikke at undersøge det nærmere alligevel :blink:

 

Jamen hvor dybt vil du da?

 

Jeg kunne beskrive det i detaljer på vel 10 - 11 sider

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen hvor dybt vil du da?

 

Jeg kunne beskrive det i detaljer på vel 10 - 11 sider

 

Ja, hvis du skriver til mig og ved du skriver til mig, men hvis du skal skrive noget generelt som alle forstår og ingen misforstår, så tror jeg ikke på at det kan gøres så kort.

 

Men ligegyldig hvad, hvis det kan skrives så kort, så tror jeg såmænd nok at det allerede står i en af de bøger jeg allerede har, og så er der jo ingen grund til at bruge penge på lige netop den bog :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, hvis du skriver til mig og ved du skriver til mig, men hvis du skal skrive noget generelt som alle forstår og ingen misforstår, så tror jeg ikke på at det kan gøres så kort.

 

Jo da..

 

Men ligegyldig hvad, hvis det kan skrives så kort, så tror jeg såmænd nok at det allerede står i en af de bøger jeg allerede har, og så er der jo ingen grund til at bruge penge på lige netop den bog :blink:

 

Det er jo det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Uha ja, det er altså en farlig ting, det der med at kigge efter bøger, jeg for altid brugt for en mindre formue, det er alt for let bare at "klikke" på 10 forskellige bøger, trykke bestil, og så glemmer man helt at pengene rent faktisk bliver trukket på kontoen...

 

 

pas på med det...det var sådan jeg endte med en billedbog på 200 sider...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg håber det var nogle gode billeder :lol:

 

Jeg har så præsteret at bestille en bog jeg allerede havde, fordi den lød da god (hvilket den også var) :blink:

 

 

Tja nogen af dem...hehe...det er sådan meget typisk amerikansk...:mrgreen:

 

Men endnu smartere at købe en bog man har...:mrgreen:...men det er ikke altid nemt, nogen genoptryk er med anden forside f.eks....:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hvor er det sødt af dig at forsøge at finde på en undskyldning for min dumhed :-D

 

 

hehe...det er da et forsøg værd...:-D

 

Den amstaff bog jeg har ser sådan her ud

 

[media]http://covers.openlibrary.org/b/olid/OL8874220M-M.jpg[/media]

 

men findes også med den her forside

 

 

[media]http://www.amstaffs.dk/images/books/AST-JosephJanish.jpg[/media]

 

 

(skal lige nævnes at det IKKE er den der er en billedbog...hehe)...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...