Hop til indhold

Fantastisk hanhund mangler plejefamilie for et år


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

Gæst MariePylaia
rotteblandingen... som kan kr¢lle sig lille bitte i en sofa, men i en seng fylder næsten det samme som mig :rolleyes::lol:

 

Årh, haha. Dét lyder vel nok hyggeligt!:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst MariePylaia

Hvis der skulle være nogle interesserede - så er Cato i netop hjemvendt til sin oprindelige ejer!

 

Hans plejefamilie-tid sluttede (heldigvis) langt før tid, og Cato er atter hjemme hos sin ejer. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Hvor var det bare en dejlig slutning på 'historien' - håber du kan undvære ham nu ;-)

 

Ja, perfekt slutning! Især i forhold til de skræk-scenarier der jo godt kan flyve rundt i hovedet på en bekymret hunde-tosse. :oops:

 

Og nej, jeg kan da bare slet ikke undvære ham! Jeg fik også de gode nyheder på en lettere traumatisk måde - jeg ringede til hans nye pleje for at ville have ham på besøg en dags tid. Det har jeg jævnligt haft siden han er kommet i ny pleje. Fik så afvide at Cato er tilbage i Jylland, hos sin ejer. Jeg blev virkelig SÅ glad, men.. på min helt egen side af hegnet, er jeg altså lidt ulykkelig og hjerteknust..:cry:

 

Men er det ikke noget med at man kun kan få knust hjertet hvis man har elsket? Og på den måde er det jo en totalt win-situation. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...