Gæst Peanut Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Hejsa. Jeg vil rigtigt gerne starte til træning med min skønne hund på Fyn. Det skal være noget hvalpetræning/lydighedstræning/lign... Jeg har søgt på maaaaaaaaaaaaaaaange hjemmesider og søgt på google, men enten er holdene gået i gang, hvor der kun er 5 gange, eller også starter de først næste år i løbet af foråret..:stupid: Er der nogle der kan anbefale eller kender nogle steder?? Vil gerne kører lidt efter det.. C::slem: Bor forøvrigt i Ørbæk.. Mvh Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2009 Rapporter Share Besvaret November 12, 2009 Vi brugte DCH i langeskov, og de var okay. Men kender ikke til hvalpeholdet (vi var på begynder c). DCH i Ringe har vi dårlige erfaringer med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 12, 2009 Rapporter Share Besvaret November 12, 2009 Velkommen til forresten:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret November 12, 2009 Rapporter Share Besvaret November 12, 2009 Velkommen Jeg mener at både DCH Langeskov og DCH Kerteminde har begynderhold hele vinteren. Alternativt er der Shæferhundeklubben i Ullerslev, kreds 52. De har træning hele året for alle racer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts