Gæst JuliaBach Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Hej Jeg har brug for nogle metoder til at lære min hund at gi hals. Kender du en god metode eller har et forslag?. Hilsen Julia Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Jeg fik en masse gode tips i denne tråd http://www.hunde-forum.dk/traening/10574-tips-til-halse-traening.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Hej Jeg har brug for nogle metoder til at lære min hund at gi hals. Kender du en god metode eller har et forslag?. Hilsen Julia Jeg kunne lære Bella at halse ved at vise jeg havde en godbid i hånden, lukke hånden og stå med den ene arm stragt ud, og efter som opmætksomheden var der ville hun gø når jeg sagde hals, fik så ros og godbiden,,, og så om igen, sige,, hals , der gik ikke længe før Bella var klar over hvad hals betyder, nu kan hun kalde på naboen ved komando hals, samt hvis det ringer på døren og jeg gerne vil de skal være klar over at her bor en hund,:5up: måske dette kan hjælpe dig lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JuliaBach Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Hej Har prøvet med godbidder og lade ham vente på hans mad mens jeg står med det. Han mister bare interessen og ligger sig ned og kigger den anden vej :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Jeg tog et stykke spændende legetøj, han gik og legede med, og satte mig på den anden side af havedøren, og trak den på klem. Jeg blev bare ved med at sige "tal" og ventede til det skete, og så kastede jeg som belønning. Han lærte det på under 5 min... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Jeg holdt en lækker lækker frolic over hundens hoved og sagde "hvad siger hunden?" og af ren frustration så gøede hun Og det er egentlig det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JuliaBach Besvaret November 13, 2009 Rapporter Share Besvaret November 13, 2009 Hej Lab-lover Det vil jeg forsøge. Har forsøgt at stille mig den anden side af en lukket dør med min anden hund og så fået hende til at gi´ hals. Det ophidsede ham heller ikke synderligt. Vil prøve med legetøjet:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts