Hop til indhold

New Moon


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

  • Svar 311
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Weeeeeeeeeeeeeee min kollegas søn har alle bøgerne og han er igang med nr 4, så jeg får lige lov at låne new moon :klap2:

 

 

Men en ting er sikkert, jeg skal ikke læse nr 3, FØR jeg hr set den på film, jeg tror at det er bøger der kan ødelægge filmene, etteren var så godt beskrevet og alt at den var væk på 10 timer, og jeg tager normalt måneder om at læse bøger :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kommer i hvert fald ikke i Silkeborg... Men hvis den kommer i Århus, så er jeg frisk på en tøsetur. Jeg synes traileren ser god ud - ikke kun pga Rob...

 

Hmm - den er på til d. 6 april i Århus.. Cinemaxx, måske vi skal hente billetter snart så? Kan se folk er ved at have bestilt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Sakset fra hendes egen hjemmeside... Og jo, Nessie bliver nok en udfordring, men man kan så meget med CGI efterhånden...

 

1000 tak - det er ogs noget tid siden jeg har været forbi hendes hjemmeside (er igang med Ældste (og Brisingr - den ene hjemme og den anden læses på arbejdet) lige nu, så er lidt væk fra twilight)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...