Besvaret Marts 21, 200818 år comment_15788 Nyhed vedr. Bella ja så kom en lille ny Bella i hus,tirsd.d.18, sikken dejlig påske, efter megen op og ned, lykkes det at få en ny "erstatning", men jeg anbefaler stadig ikke stedet :-( men hun er livlig og bare så dejlig, men at hun skulle være som min første at udseen, NEJ. men pyt jeg er glad for hende og hun følger mig allerede overalt GOD Påske derude. Rapporter
Besvaret Marts 21, 200818 år comment_15798 Nej hvor dejligt!!! Et kæme tillykke med hende, jeg håber at I får rigtig meget glæde af hinanden!!! Rapporter
Besvaret Marts 22, 200818 år comment_15893 Tillykke med den lille ny :wink: er hun så vaccineret og sundhedsundersøgt, så du undgår samme situation igen? Rapporter
Besvaret Marts 22, 200818 år Forfatter comment_15921 ja hun er vaccineret og jeg kørte direkte til min dyrlæge og fik hende sundhedsundersøgt, hun havde meget skæl og fik noget for det men skulle og er ellers dejlig frisk og fræk DEJLIGT Rapporter
Besvaret Marts 22, 200818 år comment_15924 ja hun er vaccineret og jeg kørte direkte til min dyrlæge og fik hende sundhedsundersøgt, hun havde meget skæl og fik noget for det men skulle og er ellers dejlig frisk og fræk DEJLIGT Det var godt glæder mig til at se flere billeder af den lille perle :wink: Rapporter
Besvaret Marts 22, 200818 år comment_15960 Hun er skøn og dejligt du er glad Hvis hun har skæl er det en god ide at tilsaætte hendes mad nogle sunde olier, fx lakseolie og koldpressede olier, fx tidselolie Skriv lidt mere og flere billeder Rapporter
Besvaret Marts 22, 200818 år Forfatter comment_15971 Mange tak for det gode råd, det vil jeg prøve. TAK Rapporter